Yhikamutid@fi vol. 32 eli Finišijoon paistab.


Nii kaua pole teiega rääkinud.  Häbi mulle.  Noh, aga mis sa siin ikka räägid kui töö, töö ja töö vahepealsete arusaamatu lolluse pausidega.

Ja nüüd on mul au teada anda, et selle “koolituse” finišijoon on peaaegu juba ületatud.  MA-l oli täna viimane tööpäev.  Jehuuuu!  Tähistas seda paaritunnise maratoniga ümber kohaliku asula.  😀

Aga meie Me-ga läehem järgneval paaril päeval tööle, et saaks töötamist nautida.  😀  Pühapäeva pärastlõunal algab reis kodumaile.

Esitasin poliitiliselt korrektses vormis H-le meie nägemuse kojumineku kuupäevast ja tõenäolisest tagasijõudmise päevast.  Lisasin klausli, et esteks me peame pühapäeval ära minema, sest mul on esmaspäevaks hambaarsti aeg ja järjekorrad ulatuvad muidu juunisse.  Ju ma sis pean ikka minema, jah..     Alles 27. tagasijõudmise üle ei paistnud ta üliõnnelik olevat ja lisaks polnud ta üldse kindel, et ta nutma ei hakka.  😀  😀  😀  Aga õhtuks leppisime ära.  😀 😀 😀  Kui meelest maha ei käi, sis toome talle vormileiba ka.  😉  Vana Tallinna’t veel ei taha.  Sis kui soojemad ilmad ja tervis ka veidi parem.  Ju see on selline kokkuhoiupoliitika – soojema ilmaga saab ehk kõvema laksu . 😀

K arvas, et ta on viisakas poiss ja küsis mu käest töökäsud üle.  Tuleb suruõhutorude paigaldamisega vaeva nägema hakata.  Asi millest ma päris täpselt aru ei saa, et kas ta nüüd arvabki, et ma olen ainuke kelle käest neid ülesandeid küsima peab või….  Mu meelest on majas päris mitu inimest, kellelt ta võiks vajalikke ülesandeid ja nõuandeid küsida, aga eks me näe.  Pärast seda ku ita oli oma ülesanded üle kinnitanud, tegi tellimuse: kast õllet ja kast gini.  :O  Täiesti lambist.  :O  Ma ju räägin, et tal nupp nokib.  😀  Hiljem arvas H ka, et kui teil ka on autos kast õlut, siis kliendi leiab majast alati.  😀  😀  Normaalne, nüüd hakkame alkoturistideks ka veel.

Ahjaa, Jamppa ostis uue auto ja töökaaslased said selle eest kaneelipirukaid.  😀

Mingil hetkel sattusin huvitavasse sünkrooni jooksma .   Nimelt tegin üleval tööd ja kuulsin kui H ja N hakkasid esmaspäevast olukorda arutama, et 3 inimest puudu ja lisaks veel 1 lõikaja ei tule tööle jne jne ..läbiv sõna maanantai…  tõusin sis masina tagant püsti, et teeks ühe ninapuuderdamise tiiru, läksin trepist alla ja kuulen ka altkorruselt maanantai, maanantai..  Jõudsin ukseni jam is ma näedn: 4 meestöötajat parves koos ja hirmus tuline jutt käib..  No ei saanud end keelata ja küsisin, et kuulen nagu oleks paanikaosakond, igalpool maanantai, maanantai..  Panid ühe kajaka ja jooksid laiali.  😀  😀  tegelt oleks veel tahtnud öelda, et enne tuleb veel lauantai ja sunnuntai, et vara veel maanantai paanikaks, aga las ta olla.  No tegelikult selle konkreetse paanikahoo põhjust ma tean ka – Janne puhkab ka järgmisel nädalal.  Kuna trükkimise-pesemise jms osa on tema käpa all, eks nad sis panid veel plaane paika .

Sünkrooni sattumine oli lihtsalt väga naljakas.  😀

Hea küll, las need tööjutud olla, sisi eksole.  Mitte, et mul midagi muud väga rääkida oleks, aga …

Kuna täna reede, tegime ME-ga omale mõnusa äraolemise.  Söögiks spagettid lihapallidega ja punase plögaga  😀  miski tomatikraam, millele väidetavalt oli valkosipuli lisatud, aga mu meelest käis sealt küll hoopis basiilika üle.   Tühja kah, täitsa hea kõhutäis oli ikkagi.  🙂

Kõigepealt tegime söögi valmis, siis käisime saunas, jõime seal siidrit ja võtsime leili.  Oma tervet tundi ei suutnud ikka ära kasutada.  No ei tea, mis me valesti tegime.  Ilmselt tuleb järgmine kord rohkem siidrit kaasa võtta.  😀

TUppa jõudnud, sõime oma õhtusöögi, käisime rõdul ilma nautimas ja nüüd tunnen, et isegi ma oleks võimeline ENNE 23 magama minema.  :O  Kui me selle kojusõidu ka terve mõistusega üle elame, siis oleme vabad!!!!!   Mitte, et meil oleks enam väga terve mõistus, aga noh see vähene, mis veel on, võiks ju jäädagi.

Pmst, kell 00.00 saab ühel makstud rendiaeg täis..oli mõte, et peaks talle teatama ka..:D

Khtlen ,sest me oleme liiga väsinud, et mustade ja igasuguste muude jõududega siin vee löösel rinda pista.

Vot nii, ma nüüd lükkan selle posti üles..koos kirjavigadega muide ja kobin magama.  🙂

Teie, hetkel veel @ hullumaja@fi, Mina

Lisa kommentaar

