Yhikamutid@fi vol.30 eli palju kisa, vähe villa.


Terve!

Ma nüüd mõtlen, et millest alustada.  Üldiselt on viimastel päevadel tunne nagu oleks me mingid sõjakoldesse missioonile saadetud sõdalased. Pidevalt peab valvel olema, millal miini otsa võib komistada.  Ja kuna olukord selline on, siis eelistame hoopis nädalavahetusel tööd teha, sest kodus istume igaüks omas kuudis kinnise ukse taga.

Tööl on nagu on.  Reedese päeva jooksin ka K-ga võidu ja jagasin talle töökäske, nõuandeid, vihjeid jne.  Ühesõnaga õmblemisega on jätkuvalt nii nagu on.  Kellelgi on jälle pind tagumikus, aga ei saa aidata.

Esmaspäeva hommikul, või noh tegelikult juba tollest laupäevast kui Baltimaade Vabahärra külas käis, tiksubs kuklas mõte, et karaokel tuleb ära käia.

Kuna saunavärk sai ka korraldatud, sisi kasutasime eile seda suurepärast võimalus.  Mmmmõõõnus.  Enne suutsin veel tugitoolis tunnikese magadagi.  😀

Saunas käidud, kuivasin natuke ja nii see minek tuligi.  Täitsa kiva, ma pean mainima.  Igatahes palju parem kui ma kartsin.  Sai laulda, palju loba aetud kuna komistasin ühe trükkija pihta.  😀  Natuke siidrit libistatud ja takkapihta veel 1 tants ka.  Ning üllatava kutse karaoke-mehe poolt, et 24.04 toimub jälle, oleks tore mind ka näha.  Pidin talle teatama kurva uudise, et sel ajal olen mujal .   Seega tundus, et mulle tekkis kohe terve hunnik “tuttavaid”  ja nüüd peab ettevaatlik olema.  😀

Koju naasesin kell 1.45.  Ja keerasin kähku põhku.  Hommikul avasin silmad, vaatasin: Neetult valge on, krt kas tõesti sissemaganud.  Vaatasin kella, oeh, alles pool 7.  :O  :O  No mida vihmavarju, ma ju nii hilja magama läksin, miks ma nüüd üles ärkasin.  :S   No hea küll.  Vedelesin veel natuke ja ronisin veidi enne 7 voodist välja.  Kohvi ja värki.

Ja sis ühel hetkel sain ma valgustatud. 😀

Meil elutoas raadio, mida võiks nagu kuulata ka, eksole.  Noh, et ei oleks nagu kabelis – haudvaikus koguaeg.  Ja eile see raadio meil jälle mängis täiesti normaalse valjusega, ma arvan.  Aga nii kui ma õhtul korteriukse enda järel sulgesin, kihutanud MA oma toast välja ja pnnud raadio nii vaikseks, et ME seda enam ei kuulnud oma tuppa.  ME sis pannud uuesti kõvemaks.  Ja MA ka kohe uuele ringile, pannud veeel vaiksemaks kui enne.   Siis arvanud ME, et sis tuleb üldse kinni panna ja heameelega sulgenud ka köögiukse ja oma toa ukse korraliku pauguga.

Ja sis hommikul, istume meie ME-ga laua taga ja tuleb MA ja küsib, et kas neid uksi vaiksemalt ei saaks käsitleda.  Nohjah, siis sain mina ka teada, mis jant siin pärast minu lahkumist toimus.  ME arvas, et sis ehk saab aimu, mis tunne meil mitmel hommikul on olnud.  Ühesõnaga, miiniväli.  ME igatahes pani asja sõnadesse nii ,et teda võibki kohelda nagu mittekeegi oleks.  Kahjuks on MA minust keeleliselt sõltuv, seega arvab, et ME-ga on toredam kiusu ajada.  Hea küll, ühel hommikul võib juhtuda, et tal tuleb sis jalgsi tööle minna.  Aga ta vaeseke ei ole vist selle peale veel tulnud.

Vuih, kuidas mulle ei meeldi need märterluse-kummardajad.  Ja inimese meelest pole tema mitte midagi valesti teinud.  Anna kannatust, ma ütlen.  Alates hapukooreveega põrandapesemise soovist, õhuvärskendaja käsitlemise mittetundmisest kuni varahommikuste kapiuste lõhkumiseni.   (Kui ma selle viimase kohta märkuse tegin, sain vastuseks, et ega tema neid selliseks teinud ole.  Tule taevas appi, ma ütlen, saab ju ka vaiksemalt kinni panna)

Tegelikult, ma mitmel korral olen mõelnud, et vot sellist seisu küll ei osanud karta.  Eks ole ennegi neid lahkhelisid olnud, aga et selles eas inimene võib 24/7 lapsik olla ja iga väiksemagi asja peale solvuda – kasva suureks.

Ja kuna eile tegi ta jälle ühe mõnusalt plonti lükke töö juures, siis ma lausa füüsiliselt tundsin, kuidas ma lihtsalt enam ei jõua….  Ning sel hetkel oleks vaja olnud kedagi ,kes lihtsalt oleks kallistanud-toetanud…..õudne tunne oli.  :S   Ja loomulikult sain ma natuke hoitud, küll tunde hiljem, aga asi seegi..  😀  See üksainuke tants oli täiesti piisav, et ma tänaseks jälle normaalseks sain.  Eile tahtsin nutta, aga õnneks tuli enne uni.

Kogu jandi kokkuvõtteks ütlen, et vähemalt 1 ühine soov on meil kõigil – saaks ometi ära Eesti juba, laheneks kõik.

Aga kas 16. õnnestub , ei julge lubada.  Töised asjad on nagu on.  Lainetena käivad need asjad seal ja see on suhteliselt nõme.

Täna kohtasin poes H-d, kes oli suhteliselt positiivselt meelestatud ja arvas, et esmaspäeval tööl kohtume.  Aga tempo tuleb tal küll maha võtta.  Sis käisime ME-ga kohalikus kirbukas.  Tegime kiired järeldused, et kapitaalselt tuleb midagi ette võtta, sest kirbukas müüjaks olnud onu, tundis  huvi kuskandist me Eestist oleme.  :O  :O  Tema käib Tartus ja saab nii mõndagi eesti keelest aru.  Õudus kuubis, varsti ei julgegi kusagil enam omavahel ka rääkida.  :S  :S

Ahjaa, töö juures selgus ükspäev, et üks trükkimsie poiss sai vene keelest aru.  Nimelt N ütles midagi puhketoas vene keeles ja sis tuli sealt ka kohe kommentaar.  Ja lisaks veel “Dobrõi den”  N polnud kade ka, vastas, et päev küll ,aga hea vaevalt.  😀  (seda ka muidugi vene keele)  Aga vaesele mehele oli seda natuke palju.  Nimelt ta kunagi aastakese vene keelt õppinud.  Päris palju nalja sai.  😀

On hea, et need rõõmuhetked veel meie päevadesse mahuvad.  Muidu oleks vist ammu kellelegi füüsilise märkuse teinud.

Ah hea küll, ma ei riku teie päeva rohkem.

Ilusamaid postitusi ei hakkagi enne tekkima kui oleme tiiru kodus käinud, nii et võtke minu blogist puhkus seniks.  😀

Teie, Kõrtsijärgsete meeleolude käes mõnulev Mina.

2 thoughts on “Yhikamutid@fi vol.30 eli palju kisa, vähe villa.

    • Jaa, aga ootaja aeg on liiga pikk. Nagu alati.
      Sellegipoolest olen ma ülirõõmus, et mul sellised sõbrad, kes ei keela kunagi kasvõi virtuaalsetki kallistust. AITÄH!

      Meeldib

Lisa kommentaar

