Yhikamutid@fi vol.28


Nonii.

Et siis tööl on järjekordselt hullumaja ooteruum.  Ja natukene hullem kui endises kohas oli.  😀  Aga seda õnneks heas mõttes..vist.  🙂

No täna tekkis moment kui tundus, et tööd polegi enam.

N kihutas alla tuuseldama, et äkki saab kellelgi natist kinni ja tööd nõuda.  No sis mingil hetkel karjus ta midn appi.  Ok, tuuseldasime sis kahekesi rullide vahel ja leidsime tema käes olnud paberile vastava rulli.  Paberi sai ta RV käest.  Toimitusaika 6.04.  No ok  Extender-lipud.  Heakene küll.  Tirisime selle üles ja ma hakkasin lõikama ning N õmblema.  Asjadega umbes poole peale jõudnud, tuli kõrvallaualt teade, et seal on tänase kuupäevaga töö, mida võiks hoopis teha.  N läks käima ja hakkas huvi tundma, et mille krdi pärast RV talle siis neid ei andnud kui ta tööd otsimas käis.  No ok, viskas homsed nurka ja võttis tänased.  Ma lõikasin homsed ikka lõpuni.  Tegi need tänased servad sis ära ja said need edasi MA-le kantimiseks saadetud.  Ma panin ka oma masina juba valmis, et viskan ka mõne kandi, kui saabus Neiut telefoniga ja mainis mulle, et ta toob nüüd H&M-e 19 tükki pakkidega tagasi, sinna märke külge vaja.  No eks ma mõned vandesõnad ikka lendu lasin.  Arvatagi kui ma omad asjad juba järje peale saan, hakkab ring otsast pihta.  Nii me sis lappisime jälle asjad kastist välja, märgid külge ja kasti tagasi.  Loomulikult sai sinna juurde ka igast imelikke jutte aetud.  Neiule telefoniga konstanteerisin fakti, et peab olema segane, et siin töötada.  Ta oli sellega 100% nõus.  Eks me ilmselt olemegi, aga siin on vähemalt hea see, et teised on ka.  Viljandias olime pmst ainult meie imelikud, vähemalt Tähtsa Ülemuse meelest.  Aga siin ei sega kedagi naermine, laulmine , vilistamine ….tunne selline, et käi kasvõi käte peal, peaasi, et töö tehtud saab.  😀  😀

Nonii, extenderitega sai palju kammi.  Samime N-ga pool tundi 2 cm üle vaielda.  Lõpuks tegi ta selle meile puust ette ja punaseks – alles sis sain ma aru, mis krdi sentimeetritest ta räägib.  Ta teeb seda asja hoopis teistmoodi.  Ja lihtsamalt.  Aga kuna meie “bossil” H-l on ka ilmselgelt EGO, siis me ei hakka seda ideed talle kohe pähe määrima.  Muidu vaene mees peab jälle kohe haiguslehele minema.  😀

Järjekordselt keeleminutid.  N ikka mures, et ma temaga eesti keelt räägin.  Tegime sis diili, et hea küll, ma räägin inglist, ja tema võib minuga soovi korral isegi vene keelt rääkida – ma aru saan, aga ei räägi.  😀  Ta inglisest saab ikka aru ka mingil määral, aga rääkimiseks ei saa vist ropendamist nimetada.    :D:D:D:D:D:D

Tegin sis õhtul kella 5 paiku katse ja küsisin ta käest inglise keeles, kas keegi on üldse kellelegi maininud, et R-i masin katki on…. aga kuna N oli minust küsimuse esitamise hetkel veel natuke eemal, sain enam-vähem sõimata..vene keeles, etta alles 100 m kaugusel ja ma juba räägin.  Jõudis sis minuni ja palus uuesti küsida.  Näoilme oli pehmeltöeldes naljakas.  No lihtsalt on naljakas vaadata kui inimene keele mõistmiseks pingutab.  Aga aru sai…ja sis hakkas sealt igast imelikku keelt tulema….soome ja vene ja sekka ka eestikeelset “vihmavarju”.  meil see soomlaste sidesõna asendab.  😉  Igatahes naersime nii et (silma)munad märjad.  😀  😀  😀

Üldiselt jõudis täna kohale täielikutl arusaam, et me ei olegi ainukesed, kes tahaks sellels firmas palju asju ümber korraldada.   Mis puutub homsesse ja tänasesse toimitusaika, sisi leidsin enne kojutulekut, et seal on veel mitmeid asju eilse toimitusaika’ga.  ja tänastest kogustest ,mis rullidesse jäid, ei hakka ma üldse rääkimagi.

Eile näiteks õmblesin ma 28. märtsi kuupäevaga eesti viire.  Ja täan sai MA ka veel neid õmmelda.  Nii et kõik sujub.  😀  😀

 

JÕLE PALJU TÖÖJUTTU EKSOLE.  No aga mis ma teha san, ku imidagi muud eriti ei juhtu.

Hästi pisike vahejuhutm oli veidi pärast 5-te õhtul.  Mõtlesin et puuderdaks nina korraks.  Ja kihutasin trepist alla, aga niikui ma selle trepiga lõpule sain, tormas mul pmst nina alt mööda Krooniline Minuteretaja.  Ehamtasime mõlemad natuke.  Ja siis, oh imet, hakkas ta inglise keeles rääkima  :O  :O  See oli küll midagi uut.  😀

Igatahes, mida päev edasi, seda rohkem tekib neid “keeleoskajaid”. Ei tea kas kõik on kursustele läinud või mis.  😀   😀  Aga üht tean kindlalt: Rv-ga seda ei jutu.  Ta lihtsalt pelgab meid edasi.  😀  (Siseinfo)  Teine pelgur on vist eilsega sellest üle saanud, igatahes täna oli ta küll väga ok.  Lõikaja P.  Õpetasin talle T korraldusega eile viiride ladestusega lõikamist.  Ja ta vist saigi aru, et hoolimata võõrkeelsest lobast, ma tooreid inimesi ei söö.  😀  😀   Seega edeneme.  (Y)

 

Kodurindel on stiil “iga roju oma kuudis”.  Ja nii meile ME-ga meeldibki.  😉

 

Okitoki, täna rohkem ei tüüta teid oma keeruliste juttudega.

Kardetavasti olen palju fänne kaotanud, sest vahepealse, terava olukorra tõttu yhikas, ei suutnud siia midagi mõistlikku kribada.  Praegu teravat olukorda otseselt ei ole, aga see-eest on piiiiiiiiiiikad siiiiiiiiiiiilmad, mis ootavad 16. aprilli, et saaks ometi selle külma sõja lahendatud juba.

 

Anxy ole vahepeal vait ka.

 

Tsaupakaa!

 

Teie igavesti tüütu Mina.

 

2 thoughts on “Yhikamutid@fi vol.28

    • Oi, seda on küll rõõm kuulda. Ma ise olen lihtsalt asjaolude õttu vormi kaotamas – nii otseses kui kaudses mõttes. 😀
      Eks ma proovin ikka natukenegi juhtumisi jagada teiega. 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

