Yhikamutid@fi vol.27


No tere varaõhtut!

Teate, ma tegin täna vist rekordi.  😀

Saabusime töölt koju 17.45 Kaaskannatajad läksid poodi ja ma tuppa. Nende poes käimise ajaga (seda oli esimese sabumiseni võib olla 10 minutit) suutsin kohvi valmis teha, riided ära vahetada, pesu likku panna, omale võiku teha ja seda juba närida kui esimene poest saabus.  Järgmiseks jõudsin söögi valmistada, paar pangaülekannet teha, mõned olulised laused msn-s vahetada, pesu puhtaks pesta, kõhu täis süüa, nõud pesta, homseks lõunasöögi valmis panna ja tagatipuks veel kulmud ka korrigeerida.  Ning selleks ajaks polnud kell veel 20.00-gi saanud.  :O  :O  Täiesti uskumatu võin ma ikka vahel olla.  😀

Tööpäev oli täna selline esmaspäevane.  Olin õmbleja, juurdelõikuse juhendaja, kahenõela maisna elektromehaanik…ja siis jälle õmbleja.

9 amtit, kümnes saab ilmselt nälg olema, aga mille järele, ei tea veel.  Tegelt koguaeg nagu tahaks midagi, aga jätkuvalt ei tea, mis see on.  😀

Ilm on kevadine ja suht soe, aga seda udu ja vihma, mis siia on jõudnud, võiks no natu-natukene vähem olla . Poisid tassisid töö juures täna “tango”‘sid jälle õues.  Ja kui nad ükskord tuppa saabusid, olid läbimärjad.  Ja vesi lainetab igalpool.  Vähemalt annab lootust, et see lumi ei jäägi jaanipäevani.  Üks poiss tahtis veel lumesõda mängida, ma viisakalt keeldusin märja lumega mängimisest .  😀

Enamus aega, mis ma õmbleja üritasin olla, viibisin klapi taga.  Ja ühel hetkel MA karjub mu peale, vaatan siis üle õla ja mis ma näen:  Neiu telefoniga seisab MA masina kõrval ja vaatab suhteliselt juhmi ja äraootava näoga minu poole.  Nagu 1 suur küsimärk.  Ma ei jagand matsu välja, et mis toimub, siis selgus, et MA oli ta käest H&M-de õmblemise kohta küsinud ja ta ei saand mitte muhvigi aru.  Nii ta sis ootas, et ma selle küsimuse muus keeles vormistaks.  😀  Ning kui ma selle küsimuse inglise keelde panin, oli probleem kohe kadunud.  Oh seda rumalust küll, eksole.  😀

Hommikul soovis N minuga rääkida.  Läksin siis tema juurde ja tema, erinormaalne tibi, räägib mulle terve pika jutu soome keeles maha.  Vaatasin teda natuke ja palusin rääkida eesti keeles ja loomulikult esitasin ma palve inglisekeelsena.  😀  😀  Te ei taha teada, mis ta mulle ütles.  😀  😀  😀  😀  Käskis mul sujuvalt teatud kohta minna oma keeltega.  😀  Eks tal ole keeruline ka ju.  Ei suuda ta end nii kähku keeltelt ümberlülitada ja inglise keelest ei taipa suurt midagi.  Vähemalt nii ta väidab kuigi minu inglisekeelsest palvest sai ta ilmselt aru.  😀  😀  😀

Ja muud väga põnevat ei juhtunudki.  Esialgne plaan oli küll 18-ni tööl olla, aga see plaan sai pool tundi pärast 17 otsa.

Kojusõiduni praeguste plaanide kohaselt jäänud veel 12 päeva.  Jeeeeee!

 

Teie imelikus tujus Mina.

Lisa kommentaar

