Minun kolmas Helmihuivi.


No terve!

Lilly lehesall

Nimelt korjasin hommikul oma järjekordse pärlisalli hommikul kuivamast ära ja võtsin tööle kaasa.  Seekordne tuli olude sunnil väiksem.  Kuna lõngavaru hakkas lõppema, tegin korrektuuri pärast 10 lehe valmimist – harutasin mõned lehemustrikorrad üles, et saada 8 ja poole-leheline sall.  😀   

Igatahes avastasin järjekordselt, et see on ülimalt mõnus muster kudumiseks.  Ja kardetavasti saab millalgi ka valmis mu poolik punane…tollel ka 10 lehekorda tehtud ja lõnga jaguks veel rohkemakski.  😉

Lõngaks ikka Jõgevalt pärit 100% vill 8/1 hallikas sinine.  Vardad olid seekord nr. 3 ja tegemiseks kulus mingi veidi üle nädala vist.

Mõõdud tagasihoidlikud: 150×80 cm.  Valmimiseks tuli läbikududa 26474 silmust.

Kahjuks esines ka õhtuid kui ma vardaid üldse kätte ei saanud ja viimane, mahakudumine tuli teha “pilusilmselt”.  Olin tol õhtul totaalselt läbi ja pidin napilt, vardad peos, tugitooli magama jääma.

Aga valmis ma ta sain ja nagu öeldud, võtsin täna tööle kaasa ning ilma jäin sellest ka kohe.  🙂

Nii et need pildid on siis põhimõtteliselt mälestus sallist.  🙂   

Nüüdseks on varrastel must-hall-valge Aade 8/1 lõngast Haapsalu-salli tüüpi pitsall.  Eks näis, millal selle pilte näha saab. Eile ei saanud üldse kudumisele pihta. 😦

Aga täna vist msn-i üldse sisse ei logi – saab muude asjadega ka tegeleda.  🙂

Uue sallini..

Teie Mina.

4 thoughts on “Minun kolmas Helmihuivi.

  1. Einohhh norrmaalne, kirjutasin pika loo ja see ei salvestunudki, proovin uuesti.

    Kas ei saa seda materjali kaalu kuidagi teada, kui salli ära kaalud, kaalud ka mingi koguse pärleid, teed 3.klassi matemaatikat õige pisut ja käes vastus ongi?

    Eilne 1.apr läks nii ruttu mööda, et ei jõudnudki tünga teha Sulle. Eile rääkisin kõigile, et tegin kolmapäeval viimase eksami ja saan nyyd juhiload, lasin siis rahval veidi teemat heietada ja käisin välja tünga. Täna aga ütlen otse, et saan kohe väikelaevajuhi load ja mootorpaat mul juba on. See ongi asi, millega olen olnud viimased 2 kuud üsna bisi. Millal Soomes kuiv seadus tuleb? 😉

    Meeldib

    • Kuivast seadusest ei tea muhvigi.
      Aga see blogi peab sind spämmariks, nii et ole ettevaatlik.
      Salli kaaluda keeruline, sest 1. pole mul nii udupeent riistapuud ja
      2. pole mul seda salli ka enam ammu juba. 😀
      Et siis suvel tuled paadiga külla wä?? 😉

      Meeldib

Lisa kommentaar

