Yhikamutid@fi vol.21


..on täna olnud hästi töised ja nüüd on väsinud.

Kohalikud on vist kerges afektiseisundis, sest jutuvada nagu eriti enam ei kuulegi.  Ja imede-ime, töö on ka kiiremini liikuma hakanud.  😀

Ja mida arvata meesinimesest, kes päevas mitu korda teretab??  Iga jumala kord kui kohvi-söögituppa sisse astun ja juhtub kohal olema, teretab.  Hmmm  Kõigil pole sellist kommet täheldanud.  Seega ei saa seda ka rahvuslikuks või firmasiseseks eripäraks pidada. A võib olla arvab, et teda pole eelmistel kordadel märgatud lihtsalt.  😀

Kuna päeval ei juhtunud kohe üldse mitte midagi, siis kirjutan õhtusöögist.  Sai täna frikadellisuppi tehtud, yhikamuttide stiilis – riisiga.  Mul pole varem au olnud sellist suppi ei keeta ega ka süüa, aga täitsa pandav on.  Y

Vot selline, yhikamuttide elulühim postitus kevade esimesel päeval.  🙂  Mitte, et seda kevadet kusagiltpoolt näha oleks, õues on rõvevastik tuul ja niiske ning kõle.  Brrrr.

Sellest hoolimata kõigile mõnusat kevadet!!!

Teie igav Mina & Co ka vist.  😀

 

P.S.  Kell on päris mitu tundi edasi liikunud ja ma olen juutuubis ringi tuuseldanud.  Otsisin liigse huvi pärast ühte laulu,aga leidsin tervelt 3.  😀

Otsisin siis seda laulu , aga enne selle leidmist leidsin hoopis need: 1 ja 2 Lisaks komistasin veel sellise loo otsa.  Kah täitsa kuulatav lugu.  🙂

 

Aga nüüd on küll kõik tänaseks.  🙂

2 thoughts on “Yhikamutid@fi vol.21

  1. mulle nt meeldib hakklihasupp värske kapsa ja riisiga 😛

    ja ma ei saa mainimata jätta, et ma olen juba 3 lingiga su blogrolli hõivanud 😀 me happy 😛

    Meeldib

Lisa kommentaar

