Yhikamutid@fi vol.18


No terve jälle.  Täna pole väga palju seletada siin midagi.  Suurema osa päevast tegimegi lihtsalt tööd.

Hommikul tuli lubatud mööblikoorem koos heatujulise K-ga, kes konstanteeris fakti, et kindlasti me piilusime pingsalt kardinavahelt, sest muidu pole ju võimalik, et kõik täpselt õigel hetkel uksel seisavad.  😀

No tassisime siis kraami uksest sisse ja sinna jalgu ta jäigi.  Teatasin K-le, et tasu tuleb hiljem.  Tööle jõudsime täpselt tavapärasel ajal või isegi veidi varem.

Ja tööd jagus kohe palju, palju.  Sellest tulenevalt me ikkkgi läheme homme tööle.  Õmbleme, mis lõigatud on ja pakime ära ka.  Väga palju üleliigset me täna ei teinud.  Veidi õpetasin Neiut telefoniga kuidas lõikamismasinaga ümber käia.

Siis mingil ajal teatasin Janne-le tema hääleka haigutuse peale, et magagu öösel ja ärgu tehku muid asju.  😀  Seejärel kadusin kähku kohvitoast minema.  😀  😀  😀  Edaspidistel momentidel kohtasin teda majapea lkõndimas ainult kaigas pihus.  D:  Aga peksa ma täna veel ei saanud.  Hoopis majavõtme sain.  😉  Meenutasime isekeskis kui kaua ja mil moel me pidime vanas firmas võitlema, et omale võti saada, aga siin ei ole see isegi märkimist väärt.  Loomulikult oli hea, et ma üldse küsisin uste kohta.  Sest T-ga sai nõu peetud palju mida ja kas on mõtet.  Ning siis ma märkasin küsida, et millisest uksest me sisse saame…  Selgus, et trükkijad ei tulegi ja sellist lahtist ust sel juhul nagu polegi juu.  😀  Võti ilmus nõiaväel mõne minutiga.

Rohkem pahandust täna ei teinudki.  🙂

Koju jõudes kukkusime kohe mööblit puhastama ja jalust ära vedama.  Toad näevad nüüd juba peaaegu head välja.  Kuna mul kõige väiksem tuba, siis see on nüüd pmst kraami täis.  Sallide viimistlemise pean ilmselt lagedasse elutuppa kolima kui vajadus tekib.  🙂

Min utoas on nüüd voodi, kirjutuslaud, korralik “bossi” tugitool, nahkne muide ja siis veel 1 pisike kapike, sahtlitega, mida hakkame homme tuunima.  Pilte  ka       Voodist ja toa veel tühjast pinnast pilti ei teinud.  🙂

MA möbleeritud toaosa näeb välja selline  Ja toa lagedama poole pealt paistab asi sedasi 

ME tuba nii üldjoontes  Pildile jäi ka ME ise, eks on täiesti 120% omas elemendis.  😉

Lisaks veel ME täitsa värskelt möbleeritud nurgake eraldi 

Ja juuresolev pilt avanes mulle kui olin vahepeal duši all käinud   😀  Jagu üritatakse saada sellisest pildist  Puslel on 1500 tk.  Ja mõõdud on 79×61.  Asi edeneb päris jõudsalt, servad on juba valmis.  MA kardab ,et ta nüüd jääbki ME tuppa “kinni”.  😀  😀  Mul ei ole puslesõltuvust.  🙂  Seega istun oma toas ja teen kõiki endale meelepäraseid asju.  😉

Tulemustest saab lugeda tänases järgmises postituses.

 

Seniks tsaupakaa!!!

 

Teie Mina &Co

Lisa kommentaar

