Yhikamutid@fi vol 14


Nonii, me sõidame homme õhtul koju… jeeeee.

Kell 21.30 väljub laev, millele peaks siis pihta saama.

Tööl on nagu on.  Õpime eurooplaste kombel tööd tegema.  Raske ta on, aga raha ju tuleb.  Kuigi pause tikub küll natuke palju olema.  :S

RV keelebarjäär on ikka nii kapitaalne, et mu meelest on see inimene sinna laudast palgatud.  Tahes-tahtmata tekib võrdlu meie endise Tähtsa Ülemusega.  No üldse kohe mitte millelegi ei saa pihta ja poolel teel tundub väljasurevat.

Me ei jõua ära oodata, millal H ükskord tööle tagsi tuleb, et saaks selle asja kuidagi käima lükata.  Täna muide andis RV mulle kätte kolm 21meetrist lippu ja ühe 27 meetrise.  Mulle jäi küll mulje, et mõttes hõõrus ta käsi kokku ja lootis, et sai mu’st mitmeks tunniks rahu…..no ma pidasin kahe lipu järel lõuna ka ära ja kokku läks tunnike.  😀  😀  😀  H&M-id ei ole ikka veel valmis.  See n.ö. väike kogus – 1000 tk.  Tõesti-tõesti, nalja hakkab saama kui kahe nädalaga on kuu lõpuks vaja 6000 tk valmis vorpida.  😀  😀

Elame näeme.

Homme tuleb T ka jälle tööle.  Uhh, saab vähemalt normaalselt asju ajada.  Täna suutsin järjekordse võõrkeelse lause kokku klopsida ja minust saadi isegi aru.  Pärast seda kuulsin veidi vestlust, mida soovin et poleks kuulnud.  Häda selle keelega, kui ei oska on jama kui oskad on jälle jama, sest mõni info pole ju vajalik.  Nimelt selgus tõsiasi, et ühe kolleegi isa oli täna päeval lahkunud.  Siis tekkis küll korraks tunne, et meie , nõmedikud muudkui irvame…jne.  Aga noh, elu on selline..  Naistepäeva muide meil küll mingitmoodi ei tähistatud.  Ega isegi ei mäletanud hommikul enam, aga ME-l poja saatis õnnitlussõnumi, siis meenus meile ka.  🙂

Aga muus osas…nokime nina või joome kohvi vms ning katsume töö juures end vaos hoida.  😀  😀  😀   Sosistan vaikselt, et kui meil ikka tööd piisavalt pole, siis lihtsalt oleme natuke napakad.  😀    Seega pean nentima, et vaoshoidmise edukus on suhteline.

Korraks tekkis ka helge moment kui RV lihtsalt ei suutnudki ilmselt enam muud midagi välja mõelda ja saatis mu vaakalippe välja lõikama.  Loomulikult suudab ta asju sõnadesse vormida ainult! soome keelest ja lihtsamaistki sõnadest nagu ntx print (peaks ju nagu suht igakeelne olema ), aru ta ei saa.  Seega tuleb tal võimelda ja käte ning jalgade abi kasutada.  Hea küll ,ma saan aru küll mõnest sõnast, aga olgem ausad, mõni räägib soome keelt paremini (loe: mulle arusaadavamalt) ja teine ei suuda seda kohe üldse mitte.   Ja RV kuulub sellesse viimasesse seltskonda.

Vahepeal kui ma üritasin RV-lt teada saada infot puuduolevate H&M-de kohta, hakkas korraks peas kelluke helisema ja kutsussin R-i appi.  Ta ju suhtleb natuke mõlemas keeles.  Ja idee pmst töötas.  Ning järgmiseks helistas mulle T ja ma sain kõikidele oma küsimustele konkreetsed vastused.  Kuskohast tema  teadis, et ma just sel hetkel neid küsimusi esitasin, jääbki selgusetuks.  🙂

Õhtul sai asju pakitud ja ilmneb, et ikakgi tuleb staffi peaaegu sama palju kui saabudes.  Kuigi päris alju asju jääb siia maha ka.  Ei mina saa aru mil moel need asjad paljunevad.

Järgmine raport tuleb kunagi…muttidelt võib olla ka reisiraport kui on mida kirjutada..aga @ fi raportit võite oodata alles järgmise nädala teisipäevahilisõhtul või hoopiski kolmapäeval.  Seniks saukipaki….

 

Teie reisiärevuses Mina.  😀

Ärge seda omadussõna liiga tõsiselt võtke.  😀

Kallistan fänne ja olge ikka kuuldel.  😉

 

 

One thought on “Yhikamutid@fi vol 14

  1. Kuuldel, kuuldel ja ootan uusi kirjutisi, olgu kasvõi @ee 😀
    See naaberriigi töötegemine on tuttav jutt.Pause rohkem kui tööaega:)

    Like

Lisa kommentaar

