Yhikamutid@fi vol 11


No tere laupäeva.

Käisime siis täna Kangasala’s.  Ausalt öeldes täitsa kiva päev oli.  Nojaa, pildiootajatele pean jälle pettumuse valmistama, sest põhimõtteliselt käisime ainutl ju poode mööda kolistamas.  :S  SORRYYYYY!   Hakkab tunduma, et ma vist ei ole ka eriti fotokasõltlane, sest tegelikult oli see aparaat mul koguaeg kotis kaasas, aga poodides ja kirbuturgudel pole ju midagi pildistada.

Sain omale sellised kevad-sügisesed vabaajariided.  20€.  Sellised kiledresside moodi asjad.  kuna Löytötexäis oli talveasjadele aled, sisi hankisin pisipojale talvise komplekti – jope ja püksid 15€ eest.  Saabastel oli ka ale, aga sobivat numbrit ei leidnud.  :S  teksasid sai ka lapatud, aga sobivaid ikka ei leidnud.  Seega jääb tulevikku.  Kirbuturgudel tabas meid paha uudis – kaardimakseid teha ei saa.  No selge siis.  Suuremas polnudki midagi, mis silma oleks hakanud.  Väiksemas oli nagu asi kuidagi normaalsem.  Samas kaupa ja inimesi ka vähem.  Hinnad kirbukates on ikka väga kõikuvad.  Aga kui arvestada seda, et igaüks ise paneb omad hinnad, siis mis teha.

T2 ametinimetuseks võikski olla logistik pmst. Oli meeles välja uurida.   Veel sai palju, palju räägitud keeltest nende erinevustest ja muust sarnasest.  Pangandusest ja ausalt öeldes ma isegi ei mäleta, millest kõigest veel.  Paar korda sai jälle “kaaskannatajate” poole võõrkeeles pöördutud, aga ma arvan, et nad hakkavad sellega juba harjuma, et nad vahepeal ei saa täpselt aru, mis ma räägin.  Mu väljendusoskus muutub iga päevaga järjest hullemaks.  Isegi eesti keeles peksan segast.  😀

Üldiselt edaspidiseks teadmiseks tuleb võtta, et kui on mingid kindlad asjad mida peab otsima, siis tuleb need asjad ikkagi üles kirjutada.  😀  Lidl on 1 üsna tore pood.  No meie säästuka stiilis, aga parem ikka.  🙂  Kodumaale viin mõne kilo soodsama hinnaga suhkrut.  D:  😀  Kohvi (küll suht tundmatut ju kuna meil selliseid sorte ei müüda) ostsin ka kodustele paki.  Alla 3€ pakk.

Üldiselt oli sisutihe päev, aga kirjutada pole ikkagi mitte millestki.  Siin oleks kindlasti veel kuhugi jalutada ja midagi näha/pildistada, aga õues on täna nii vastik tuul, et mind siit toast küll õue ei saa peksta.  😀  ja üleüldse, ma arvan, et lumi võiks lahkuda, sest kaardi järgi elame me pmst vaat et vee sees.  😀  Ma arvan, et kevad saab siin uskumatult ilus olema.  🙂

Üldises plaani olen väsinud…vaatamata sellele, et päev oli tore, oli see suuremas osas võõrkeelne ja see ikka veel väsitab mind.  :S

Keele õppimisest niipalju ,et T2 on kunagi itaalias elanud ja meeleheitlikult keelt õppinud.  Ja siis ühel hetkel hakkas ta itaaliakeelseid unenägusid nägema.  Seega ma pean nüüd selle hetke ära ootama kui ma soomekeelseid nägema hakkan, ehk siis läheb kergemaks.  😀   Aga tütar õpib tal hoopiski Eesti Maaülikoolis veterinaariat.  ja puha eesti keeles käib kogu protsess.  Täiesti uskumatu peaks mainima.

Üldiselt täna vist ei oskagi midagi rohkem kirjutada.  Kurb aga pidulik.

Kohtume siis järgmises postituses.

 

Teie unine Mina.

 

Lisa kommentaar

