Yhikamutid@fi vol.10


Tere hilisõhtut!

Palju õnne juubelivolli puhul meile!

Edit:  Ütlen kohe ära, et postitus on igav ja tööjutune.  Nalja ei ole.  Seega aja kokkuhoiumõttes võite ka vahele jätta!

Et siis volle on täpselt niipalju kui tööpäevi seljataga ja me oleme ikka veel olemas ja üsna optimistlikud.

Tänane päev oli töine ja segane.  Alustuseks pakkisime siis eile õhtul veel lisaks tekkinud asju.  Sest lõikajad..oh, ma kohe ei taha sellest rääkida.  No täiesti võimatu on mingit masstoodangut arendada kui ühel tibinal on probleem mobiiliga, mis tundub tal käe küljes kinni olevat.  Tõesti, tõesti, mingi hilispuberteet vist.  Sellest tulenevalt on tal raskusi meile töö ettetekitamisega.  Ja kvaliteedist ma parem ei räägigi.

No tegime siis seda, mis oli.  Mingil hetkel tekkis mu kõrvale T, kes tahtis teada mis ma lõikamislaua laiusest arvan.  Hmmm, üsna kohatu küsimus tundus sel hetkel.  Ja üleüldse, miks mina peaks sellest midagi arvama…  Ühesõnaga, järeldus on ühene ja konkreetne: me peamegi oma tarkusega aitama nüüdselel asja siin korralikutl käima lükata.  Nagu ma juba ilmselt kusagil eespool mainisin, siis on meil siin win-win situation.  St, et neil on meid vaja, sest meil on 6 aastat kogemusi (mis algasid ka pmst nullist) ja meil on neid vaja, et oleks tööd ja leiba.

See lõikamislauajutt jõudis välja sinnamaale, et kui me nüüd tahame koju minna, siis me peame seda kähku tegema, sest kohe-kohe tuleb sisse H&M bannerite 6000 tk tellimus.  No olegme realistid!  Avaldasin talle arvamust, et kogu selle asja valguses tuleb meil siin üks korralik reorganization ette võtta.  Sest sellise süsteemi ja tempoga ikka rallit ei sõida!

Paha asi on jätkuvalt see, et H on haige ja mitte lihtsalt külmetunud vaid juba pikemalt vindunud tõve kõrvalnähtudega.  Miskid südameprobleemid.  Aga tema on meil pmst ainuke, kes on meie endist töökohta piisavalt palju näinud, et meie seisukohti ja arvamusi toetada ja asju korraldada nii nagu vaja.    Nii et kerge see asi olema ei saa.

Kogu kupatusest tulenevalt oletas T hommikul, et äkki me peaks laupäeval st homme tööl olema.  Natuke vaatlemist ja tegime järelduse, et sellise “telefonineiu” käe alt meile küll piisavalt tööd ette ei tule.  Ka T sai teada, et meil ei ole ju midagi teha seal ja jääb ära.  Täna tegime tunnikese pikemalt ja esmaspäeva hommikuks jäi ka veel näpuotsatäis õmmelda.  Siis tuleb jälle oodata, millal neiu telefoniga saab oma sms-de ja kõnede vahel meile tööd tekitada.  Ma tean, et ma olen õel, aga täna tekkis mul mitu korda tunne, et kuna see on fold-telfar, siis niiväga tahaks selle võtta ja pooleks murda.   Ja neist pausidest, mida tal päeva jooksul on lugematu arv, ei hakka ma üldse rääkimagi.

Tulenevalt kogu sellest kammist, kobime me tõenäolislet kolmapäeval kodu ja tuleme tagasi esmaspäeval.  Aga see kõik selgub alles uue nädala esimesel päeval.  Loomulikutl andsime teada, et ilma rahata ei liigu me kuskile ja läheme hoopis pärast palgapäeva.  Sellel ajal peaks aga toimetama juba toda suuuuurt tellimust, seega neil pole ka valikut.

Uue nädala esimesed päevad peame läbi ajama umbkeelse ülemuse moodi naesterahvaga (koodnimi RV).  Ma ei taha sellest üldse mõeldagi, sest need 2 päeva peab suurema murega ilmselt ikkagi T2 poole pöörduma, sest T läheb Tallinnasse.  :S  Ja appi, see uimasus ei anna mulle ikka veel rahu. Ma tahaks kohe päriselt teada, et kaua sellest ülesaamine võiks aega võtta.

Ok, aitab sellest tõsisest tööjutust nüüd.

Homme lähemegi T2-ga Kangasala’sse.  Jehuu, loodetavasti saab huvitav olema. Tuletage mulle meelde, et ma fotoka kaasa võtan, eksole.  😀   Nagunii unustan maha, see mu leivanumber juu.  😀

T2-l oli olemas meie jaoks ka varuplaan, et kui tõesti laupäeval tööl, siis pühapäeval läheme ikka.  😀  Ta on mingi logistik vist..ma pole tegelt välja uurinudki veel, et kes või mis ta seal firmas õieti on.  Aga seniste tegude järgi ma pakuks küll, et logistik.  😀  😀  Homme saan järgi küsida.  😉

Ma kobin nüüd pessu ja siis varsti magama ka.  Vässu on peal.  Tundub, et isegi mitte niivõrd töötegemisest kui sellest muust segavast värgist seal ümber.

Sai ka T-le mainitud ,et meil oleks kodumaalt hulgim töötajaid kohale kamandada kui neil tõesti selline mõte peaks kunagi pähe kargama.  Teate, ta jäi kohe mõttesse.  Ja ei tea iial…mis tulevik toob. 😉

Ise olen lausa haige mõttest, et kuidas saaks kiiremini kui kiiresti konkreetselt ühele maale asuda.  Sest tänane plaanide pea peale pööramine töö poolt, tekitas küll tunde, et niiimoodi lähevad need asjad veel segasemaks kui nad on.  Nimelt tegime eile kodus kolmekesi plaane, et venitaks sinna 18/19 märtsi kanti välja ja vedeleks siis nädala kodumail.  Ja ma ainult mõtlesin, et see plaanide tegemine ei lõpe hästi ning täna selgus, et mu mõte oli õige.

Kodustele saab see ilmselt üllatus olema.  Aga kindlalt selgub alles esmaspäeval, seega ma ei rõõmusta ega ei kurvasta, lihtsalt vaatan, mis tuleb ja kas tuleb.  🙂

Aga nüüd ma tõesti lõpetan.  Õigupoolest ma ei pidanudki täna siia kirjutama, aga ma olen lihtsalt sõltlane.  😀  😀

Panen algusesse igaksjuhuks märkuse ka neile, kes tõsist juttu lugeda ei viitsi – hoian nende aega kokku.  😀

Sellegipoolest tänan ja kallistan jätkuvalt meie fänne.  🙂

Teie mõttetu ära tegija, Mina.  😀

Lisa kommentaar

