Yhikamutid@fi vol.7 aka Sirpaleet tuovat onnea…


Nonii, et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama ajaloost.  😀

Täna on esimene märts, eksole.  Seega meie vana firma sünnipäev, õigemini pigem sünniaastapäev.  Kuna mälu täna pole, siis aastaid ei oska kokku lugeda…..igatahes midagi 15 ja 20 vahepeal ta oleks saanud.

Ja tänasel tähtsalt päeval lõhkusin ma mulle sealt kunagi kingitud tassi ära.  Ei, meelega ei teinud, ikka kogemata ja nii õppisin ma järjekordselt ühe uue sõna.  😀  😀  😀  Nüüd jääb ainult üle oodata, et kustpoolt see Õnn mind ründama hakkab.  😉

Ajaliselt juhtus enne ka natukene – nimelt jäi ME vetsukabiini luku taha ja üritas mulle helistada, aga mul telefonis kohalik sim sees ja ei muhvigi.  Õnneks juhtusid miskid teised kolleegid ligi olema, seega ta seal kaua ei piinelnud.  Sai kuulda pika loengu teemal, et ära enam sinna kabiini mine, seal ennegi kinni istutud.  🙂  Ilmselt mingi tava.  😀

Mingil ajal arutasime ME-ga kahekesi, et miski oluline asi vaja hankida ja selleks peaks õhtul natuke töö juures tuustima.  MA kuulis jutust ainult seda osa, et me peame midagi otsima.  Ja mis juhtus, oli see, et kõik kolm mäletasid, et miskit oli vaja otsida, aga mitte keegi ei tea, mida.  😀  😀  😀  Uskumatult nõme tunne.  😀

Siis veel “tutvusin” täna ka lõpuks persooniga, kes meiega kevadepoole Tampere’sse kibeleb minema.  Kummalisel kombel on tema nimi ka T (selguse huvides paneme talle koodnimeks T2)….  no ühesõnaga, kaks põhitegelast on ühenimelised.  Tormas T2 täna lõuna paiku minu juurde, kalendermärkmik näpu vahel ja tahtis omale plaani paika panna.  Lappasime siis neid lehti ja jõudsime välja 9. aprillini.  Kiitsin veel peale, et see juba aprillikuus.  Ja alles siis ta mainis, et tal see kalender eestikeelne, sest tal tütar, kes Tartu ülikoolis õpib, saatis selle.  Arvake ära, kas mind üldse kuidagi hämmastas enne seda ütlust, et tal eestikeelne märkmik näpuvahel on…loomulikult mitte.  😀  😀  Aga oleks pidanud juuu.   No hea küll, panime siis mingi algelise plaani paika.

Kuna ma, juhe, pärast vestluse lõppu alles avastasin ,et on napakas inimesega ühiseid plaane teha tema nime teadmata, siis tormasin office’sse ja mainisin, et tobe küll, aga nime ju ei teagi.  😀  😀  Reaktsioon oli ok, sest tema ju minu oma ka ei teadnud.  😀  Vahetasime numbreid, lobisesime veel telefonikaartide-teemal ja sellest tulenevalt ka meie tegusa pühapäeva juhtumistest ning kobisin tööle tagasi.

H on ikka haige..vist… igatahes täna lasi ta lõunast jalga, nägu oli haiglane ja hääl tahtis ka lahkuda.  Ma veel küsisin, et kas homsest on vaikiv partner…ta ei luband midagi.  😀  😀

Aa ja loomulikult hea uudis on see, et kui vähegi liigutada, siis asjad toimivad päris kiiresti.  Kõik eile tellitud tarvikud saabusidki täna kohale.  YYY

Koduteel mõlgutasime mõtteid, et peaks veel mõningaid asju laskma tellida..mitte, et meil neid hädasti vaja läheks, aga “Äkki kodus on kunagi tarvis”.  😀  😀  😀   Tegelikult võib öelda, et see töine elu on meie ajudele korraliku põntsu pannud…vist..  Või on see lihtsalt mingi üleminekuperiood, igatahes õhtul muutub olemine väga arulagedaks.

Siis veel.  Täna pidi olema see tähtis päev kui meid õnnistatakse henkilötunnus’tega.  Minul oli meeles, küsisin ka T käest, et kas ta tuleb meiega Kangasala’sse kaasa kui me need asjad kätte saame ja verosse vaja minna.  Täitsa hea huumorisoolikas on, hakkas naerma ja ütles, et ta ikka tuleb kaasa.  😀  Aga et homme kindlasti ei saa ja reede on ka tihedalt muud kraami täis.  Seega neljapäeval ja täpsemalt räägime homme kui saame paberid täna kätte.

Otse loomulikult edastasin info ka kallitele kaasvõitlejatele, aga MA-l õnnestus see ilmselgelt kohe unustada, sest kui me totakalt naerdes kodutrepist üles trampisime, avas ta ukse ja jalutas rahumeeli üle kirjade….

Nii et oleme nüüd nummerdatud.  Esialgu küll 3-ks kuuks, aga asi seegi,eksole.

 

Ühte asja tahaks teiega veel jagada…

Kas eestlastel on mingisugust rahvuslikku eripära, mis kõrva torkab??  Mina ei suuda sellist välja mõelda, aga mu meelest soomlastel on – nad vilistavad.  vahepeal tundub, et lausa igas asendis ja igal kellaajal.  Ok, ma võin olla tolerantne ja tunnistada, et meeste puhul on see suht ok, aga naised ka????    Eiel mingil hetkel tabas mind tööl tõsine kihk kõrvaklapid kõrva toppida, sest see mis kohati toimub ei ole normaalne.

Jajaa, ma tean, mis te arvate, et ma ei oska ise vilistada ja seega olen kade.  Ei oska jah, aga kade ka ei ole.  Sest mu jaoks on see kuidagi võõrastav nähtus/tegevus.  Minu lapsepõlvekodus muide ei lubatudki hoones sees vilistada, sest uskumuste kohaselt võis siis maja põlema minna.

Neid versioone, mida mu kaaskannatajad teavad rääkida, ma siia kirja ei pane, sest need on sellised natuke sündsusetud.  😀

Seega ma nüüd tahakski teada, et kas see on ainult meie firmasisene nähtus või esineb seda ka mujal.  Hmmm???

 

Õhtusöögist ma täna ei räägi ,sest see on 250% kellegi (me ei tea kelle) omalooming.  😀  Kuna kasutusele sai võetud ikka toiduained, sünnib ilmselt süüa ka, aga ma ikka ei hakka seda teile veel kirjeldama.  😀  Võib olla pärastpoole.  😉

 

Kui ma tõeliselt tubli viitsin olla, tuleb minu veebruarikuu kuduraport ka, aga kindlalt lubada ei julge.  🙂

 

Hetkel kõik. Vaatame, mis kell edasi toob.

 

Teie veidi ületöötanud meeoleolus  Mina.

 

P.S.  Suured, soojad ja südamlikud kallistused kõigile fännidele (märgid näitavad, et sellised asjad on meil juba olemas).  On hea teada, et te olemas olete ja loomulikult annab see mulle ka motivatsiooni kribamiseks.  😉  TÄHHHH!!!

 

 

 

2 thoughts on “Yhikamutid@fi vol.7 aka Sirpaleet tuovat onnea…

  1. Absoluutselt andunud fänn. PUNKT!:)) Mis puutub vilistamisse, siis mina pole küll kuulnud, et soomlased nüüd ekstra vilistaks. Ma polegi vist ühtegi kuulnud. Äkki see nagu nakkushaigus. Üks teeb ees, nüüd teised järel?

    Aga nii vahva on sinu kirjutisi lugeda. Hästi naljakas on kohati, siis mees tuleb kohe uurima, et mis värk on:)).

    Like

  2. Seda vilistamise asja peaks tööl uurima 😀 nad seal enamus Soomes koolitusel käinud ju

    Endiselt meeldib teie tegemisi lugeda ja jaksu, pidage ikka vastu ja olge terved, tublid edasi 🙂

    Like

Lisa kommentaar

