Veebruari kuduralli aruanne.


Minu veebruar:
Valminud käpikud= 7980 D-silmust
Sõrmikud vol.1 = 9498 D-silmust
Sõrmikud vol.2 = 9498 D-silmust
Sall = 7995 tavasilmust
Sõrmikud vol.3 = 9548 D-silmust
Ginkgo õlasall = 13249 tavasilmust
Sõrmikud vol.4 = 11424 tavasilmust
Järjekordsed sokid pisipojale = 5842 tavasilmust
Ning kõige lõpuks alustatud Firebird sall(Chart 1+ chart 2 3korda) =  8331 tavasilmust Pilti pole, aga sokkide all peidus on päris alguse jupike.  😉

****************************************************************************************
Veebruar:  36524 D-silmust
46841 tavasilmust
************************************************
KOKKU: 83365 silmust veebruaris 🙂

 

D-silmused on Dropsi mustrite järgi kootud asjad.

Sellised on siis minu kudutegemised läinud kuul.

 

Teie Mina.

2 thoughts on “Veebruari kuduralli aruanne.

  1. Aruanne on muljetavaldav. Huvitav, kas varsti tuleb hetk, kus ma Su jutust enam üldse midagi aru ei saa … Igatahes on juba see lühike aeg Sinu (või hoopis minu?) keeleoskusele mõjunud …

    Meeldib

    • Tead, keeleoskus on tegelikult kahjulik. Ma siin alles paar päeva tagasi mõtlesin ,et kui soome sõnad ka tulevad, läheb lihtsamaks, aga elu näitab, et kõvaketas kiilub palju kiiremini kinni. Eks ole näha kuidas see keel Sulle mõjub. Samas ma arvan, et kui sa paneks prantsust,ega ma siis hakkaks ka endas kahtlema. 😀 😀

      Meeldib

Lisa kommentaar

