Yhikamutid@fi vol.2


No tere hilisõhtut jälle.

Millest siis alustada…  No et hommikul läksime tööle.  Mul oli au autot soojendada.  😀

Töisest seisukohast tegime, mis õhtul sai plaani võetud ja siis juhtus jama, sest töövahenditega oli tõeliselt kitsas.  Molutasime ..no ma pakun mingi tunnikese kindlasti lihtsalt niisama.  Siis käisime veidi H-le pinda vahendite ja masinate suhtes.  Sel mehel poel ka kerge elu, nagu Figaro.  Kuna majas töö toimub kahel korrusel ja paljudel ruutmeetritel (ausalt ärge küsige kui paljudel, ma ei tea), sisi mees jooksebki nagu orav rattas.  Või nagu ta ise väljendus, et kui ta alla läheb on teda kohe üleval vaja ja vastupidi.  Küsisin, et kas ta teab ka palju kilomeetreid ta läbi jookseb…vastuseks sain PALJU.  😀  😀

Eks ta vaeseke oli arvestanud eilse plaaniga, et me kella 9-st hommikul Tamperesse suundume ja meil seal ka aega läheb.  Aga paraku, paraku…  Tamperesse suundusime me alles veidi enne lõunat.  Kergendusilme oli ta näost küll selgelt näha.   Tamperest ei oskagi midagi väga tarka veel rääkida kuna meie retk piirdus Maistraatiga.  Ja seal läks meil kõigest 15-20 minutit paberite täitmiseks.  Järgmisel teisipäeval lubati henkilötunnuseid postiteel.  Siis tuleb Kangasalasse siirduda, et verotoimistust läbi astuda…ja loomulikult miski pangakontori peame ka vallutama.  🙂   KELA asjad on meile kõigile, kaasa-arvatud T-le seni veel väga segased.  Elame, näeme.

Tööle naasnuna leidsime sealt eest õnneliku H, kes oli oma asjadega mäele saanud.  MA leidis omale hunniku tööd.  Ma koperdasin extenderi otsa.  😀  Kuna seda oli vaja vahepeal ka heisata, siis tuli päris mitu tiiru korruste vahel joosta.  Tõmbasime lipu vardasse, korrigeerisime mõningaid asju, lipp maha ja jälle ülakorrusele harutama-õmblema.  Ning uuele ringile lippu heiskama.  😀  😀

Lisaks kõigele räägin ma mingit imelikku keelt.  Põhiline on inglise keel, siis juhtuvad sekka sõnad, mida ma soome keeles valdan ja sellist segaputru me siin viljeleme.  Õnneks on H ja T mõlemad ka sellised multilingual persoonid.  🙂   Eile juhtus paar korda äpardus ja hakkasin oma korterikaaslastele inglise keeles asju seletama.  Ühel hetkel tundus mulle, et nad mind veidi imelikult vaatavad ja kommentaariks käis, et ei, sa meiega ei pea inglise keeles rääkima…päris naljakas oli.

Näidati meile ka kätte koht, kuhu peaks pöörduma kui tervis käest läheb – asub Kangasalas.  Alko pood mainiti ka ära.  😀  Mitte, et meil selle järele hirmsat vajadust oleks, aga teada võib ju ikka, eksole.  😀

Kangast tassisime ka koju “natukene”.  Elutoas on nüüd rõõmsad, päikeselised kardinad.  Ja neljarattaline sõber sai ka uuesti “riidesse”.  Seekord koristasime ta sealt kõnnitee äärest ära ja loodame, et kuuse alt ei viitsi keegi meie sõbra “riideid” pihta panna.  Aga külm on ikka veel.  Kodus olemiseks on küll soojad dressid, aga kohati hakkab töö juures kõhe.  Igavene häda minu, külmavaresega.

Natuke tegime kodus keeleõpet ka.  Õpik meil ju on ja sõnaraamatuid ka paar tükki.  Ja nii on päris mõnus tudeerida.  Üksi on igav.

Kudunud pole ma täna mitte ühtegi silmust järjekorselt.  Ilmselt enne nädalavahetust ma selleni ei jõuagi.  Tänane ringijooksmine väsitas füüsiliselt ja pidev võõrkeeles mõtlemine paneb vaimule ka suht põõna õhtuks.

Aga iseenesest oleme endiselt rõõmsad ja juttu jätkub kauemaks.  😉    Keegi veel välja kolima aei hakka.  😀

 

Well, thats all for today!!

Endiselt teie Mina.

 

 

2 thoughts on “Yhikamutid@fi vol.2

  1. Jube lahe, et Sa kirjutad, millega tegeled – muidu ei teakski – ja mõnus vabamal hetkel lugeda. Porolandias on ilmselt veel külmem kui siin. Meil täna pidulik päev, rivistused ja kohvilauad jne ja siis nädala lõpuni vaba 🙂 Ainult et pean pühapäeval juba linna tulema seoses selle kavala asjaga, millega viimasel ajal tegelen – tuleb aeg – saad teada 😉
    Kudumise suhtes saadeti vihje, et kaitseväe veeblitele oleks vabariigi aastapäevaks sooja pesu vaja http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/179840_199481470077275_100000462709092_778494_3747838_n.jpg

    🙂 Edu Sulle igatahes!!!

    Meeldib

    • Kle jaa, mul on siin üks kududa-oskaja veel peale mu enda, eks me siis paneme selle projekti ööajast käima. 😉
      Leidsime poest juba soodsa hinnaga sokilõnga ka. 😀 Aga suured tänud heade soovide eest. Eks ma kannatan siis ära seni kuni sa oma salajase projekti avaldad. 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

