Sõbrapäevaks vol.2


Nonii, eile hilisõhtul või noh, pigem öösel, sain pühapäeva õhtul alustatud teise paari ka varrastelt maha.

Kuna päevane aeg läks personalitöö nahka, siis sain vardad korralikult kätte võtta alles mingi 10 paiku õhtul.

E-J  arvab endiselt, et ma olen no-lifer.

Nojah, lumelauaga sõitma õppimiseks olen ma ilmselgelt juba liiga vana ja minu selg seda ei armastaks.  Seega olen no-lifer edasi ja teen oma kätega endale meeldivaid asju hoopis.  😀

Tehnilised näitajad on põhimõtteliselt samad, mis eelmisel paaril.  Lõngaks toosama Jumbo ja vardad 2,5 ja 3.

Seekord juhindusin DROPSi mustrist 122 – 4

Nagu näha ,siis veidi sai ikkagi omaloomingut tehtud – sooniku alguses mustrit ei ole, lühem on ta ka järjekordselt.  Ja sõrmed tegin erivärvilised.   Rohkem nagu ei omavolitsenud…vist.  😀

Vasak kinnas 

Parem kinnas 

Silmuseid kogunes täpselt sama palju kui eelmiste jaoks:  9498 tk..   Muster lähemalt ka  Ja nüüd meenus, et tegelikult jätsin mustri algusest ja lõpust ära parempidised ühevärvilised read – mõlemas otsas 1 rida.

Käsitööst rohkem ei räägi täna.  😉

Töistest asjadest niipalju, et eile hommikul ärkasin, panin arvuti käima, avasin meilikasti ja …..sain peavalu.   Sõna otseses mõttes hakkas pea valutama.  Nimelt oli seal potentsiaalse tööandja kiri, mis ütles, et ma oleme  “back to square one”.   Seega tuli üle poole päeva kiiret infovahetust ja lõpuks on asjad vist enam-vähem paika loksunud.

Korter leiti ka, 4-toaline – saame omale seal tantsupeo korraldada.  😀  😀   Nüüd ootame siis lepingu “mustandit”.  🙂

Aga pea valutas korralikult õhtuni välja.  Siit järeldus: personalitöötajaks ei hakka ma miite kunagi.  :S

Hää küll, ma ei tüüta teid täna rohkem.  😀

Teie no-lifer Mina.  😀

Lisa kommentaar

