Sõbrapäevaks vol.1


Hei!

Kuna sõbrapäev on lähenemas, paluti mul kududa paar paari sõrmikuid.

Lõngad hankisin laupäeval ja eile sai esimene paar valmis.

Lõngaks  Steinbach Wolle Jumbo must (00) ja punane (40) .

Sooniku jaoks vardad nr. 2,5 ja kindale nr.3,0.

Mustri võtsin jällegi DROPSi lehelt.   DROPS 116 – 46

Muster lähemalt.

Sellel pildil värvid kõige täpsemad.

Veidi tegin ka muutusi, soonik kootud sama arvu silmadega, mis kinda põhiosaks ettenähtud.  Ja soonik sai lühem ka, sest mul on mingi tõrge poolde käsivarde ulatuvate kinnastega.  😀

Silmuseid sai kindapaari jaoks kootud 9498 tk.

Mõnus ja kiire kudumine oli.  🙂

E-J ütles eile hilisõhtul valmis kindaid nähes: “You need a rehab!”  😀  😀  😀

No tal võib õigus olla, aga praegu ei saa ma seda endale lubada, sest 1 paar kingituseks vaja veel kududa ja endale tahaks ju ka.  😉

Tööst niipalju, et ikka veel on päevakorral.  🙂

Täna sain küll ootamatu kõne A-lt, kes loobus tripist, aga kiire mõtlemise tulemusena leidsin talle ka kohe asenduse, kes oli väga õnnelik pakkumise üle.  Üle lahe tegelasega ka läbiräägitud, nii et probleem kadus sama kiiresti kui ta tuli.  😀  😀     Aga muus osas sain küll kinnituse, et “time is money”, aga asjad võtavad ikka veel aega.  No ma olen jonnakas ja võimlen viimase hingetõmbeni.  😀  😀  😀

Praeguseks kõik, kolin kudutooli ja jätkan vol.2-ga.   😉

Teie Mina.

Lisa kommentaar

