Valminud triibuseelik…


Minu valmis triibuseelik. Korra reisu peal, töisel kooslolekul, ka ära käinud. Isegi äiale meeldis. ja kui talle juba meeldis, siis ometigi pidi ämm ka tulistvalu küsima tulema, et kuule, sul pidi mingi ilus asi olema.

Sellest saab ilmselt minu lemmik riietusese! Mulle kohe väga, väga meeldib, et olemas on ka natukene värvivalikut.  Nohh, tahan, kannan eespool halli/roosaga osa, tahan, keeran poole tiiru võrra edasi ja jälle veidi teised toonid.   Kogu see vaev oli seda väärt, ausalt.

Lõngaks Aade Red ja Black-Lila.  8/2.  Vardad 2,5.  Lõngakulu ehk mingi ~ 250-300g.  Igatahes mõlema värvi ttokist jäi enam-vähem pool alles.  🙂

Seeliku jaoks tuli kududa 42618 silmust

Ajaliselt sain lõpuks hakkama mingi 4 päevaga. Vahepeal lihtsalt ei võtnud kaua, kaua seda algusejupikest kätte, aga siis tekkis motivatsioon. ja polnudki nii hull kudumine, ainult natuke distsipliini.
Tehtud sai ta väikese originaalmustri ümber nuputamisega ja mulle meeldib see variant liiga palju rohkem.

Soome töökoht ootab.  Tööandjad otsivad elamispinda.  Nii et mnjahh….

Teie natuke närviline Mina.

4 thoughts on “Valminud triibuseelik…

  1. Appppppiiiiii kui kade ma praegu olen!
    Sinu leiutis on medalit väärt ma ütlen. Kust küll mina oma motivaatori leiaks…lähiajal pole ühtki ilusat üritust ette näha

    Like

    • Ahh, mis sa tühja kadetsed. 😀 Minu motivaatoriks sai lihtsalt see, et ma olen kodus istumisega veidi kaalu kogunud ja normaalsed teksad hetkel jalga ei mahu. :S ja ainukesed, mis mahuks, lagunevad kapitaalselt. Aga kuna töökohtumisele oli vaja minna, siis polnud lihtsalt valikut. 🙂

      Like

Lisa kommentaar

