Miks asjad hargnevad???…


Hei!

Pole siia ammu midagi tarka kirjutanud…

Võib olla mäletate, et ma pidin omale seeliku kuduma.  Selle Lanesplitter’i.

No ma kudusingi, igasuguste “varudega”.  Üle pingutasin.  Seega muutus seelik tagasi kaheks lõngakeraks.  Natukene mõttetööd ja kuduhullude ideede lugemist ja nüüd on ta uuesti varrastel, ainult natukene muudetud variandis.

Vähe teda ju veel on, aga ma olen vahepeal natuke muid asju ka peale harutamise teinud.  😀  😀

Loodetavasti pärast järjekordseid Mihkli sokke võtan seeliku konkreetselt käsile.  🙂

MM-i kuduhullud viitasid ilusat sallimustrit.  Ja ma kohe pidin seda kuduma.

Hyrna Herborgar

 

Lõngaks Aade Artistic Pink Beige 8/1, vardad nr 3,5 .

Mõõdud 110x50cm

Ja kuna lõnga kulus vähe, siis panin kohe esimese lõpetamise järel teise varrastele   

Kokku kulus lõnga ~ 200g.

Seega on mul nüüd 2 õhulist, ühesuguse mustriga, aga erineva lõngajooksuga salli.  🙂

Ja veel mõned pildid

Silmuseid tuli ühe salli valmistamiseks kududa  25876 tk ja heegeldada ~998 tk

Kuna salle on 2, siis võite ise kokku arvutada, palju neid vardaid ja konkse tuli liigutada.  😉  😀

Seniks käsitööst kõik.

Tööalaselt on segased ajad.  Ja kuna kõige kindlam on see, et midagi kindlat ei ole, siis ma sel teemal ka praegu ei räägi.  😉

Eks aeg näitab kas, kuidas ja millal……

Teie töötu Mina.

 

EDIT kell 23.00: Valmisid järjekordsed sokid Mihklile.

Nüüd on küll selle postituse lõpp.

 

Ikka Mina.

Lisa kommentaar

