Minu kaasa tulevase 3 aasta projekt. :D


Ostsime Commoni mööblipoest riidekapi.

Täpset pilti ei leidnud kodukalt, aga pmst sellise

selle vahega, et all on 3 sahtlit.  Ja värvitoon on tumedam.

Mees vaeseke võttis kogu kupatuse pakenditest välja ja hoiab nüüd kahe käega pead kinni.  Vaadates seda väikeste ühendusjubinate kotti, arvab ta, et seda kappi paneb ta küll 3 aastat kokku.  😀  😀  😀

 

Siit moraal, et ilma naiseta ikka ei saa.  😀  😀

 

* läheb nüüd meest õpetama.  😉  😉  😉

 

Teie Mina.

6 thoughts on “Minu kaasa tulevase 3 aasta projekt. :D

    • Nojaa, meil läks siin kolme pealekeskeltläbi 3 tundi aktiivset tööd. Suurema osa ajast pidin ühte meest ja ühte poega suunama. 😀 😀 Asja tegi naaatukene jamaks see, et ruumi polnud just laialt käes. Aga kokku me ta saime. Kõige meeldivam oli see, et kõiki juppe oli ülitäpselt. 🙂

      Meeldib

  1. kle järgmine kord ma toon ka teile mingi taolise mööblityki – lisaks GPle meeldib mulle ka nende kokkupanek ja mingi meha ma selle tegevuse juures end segada ei lase!

    Meeldib

    • Kui sa tood mööblitüki selleks, et kokku panna ning lahti võtta ja lahkudes kaasa ka võtad, siis on ok. Vastasel juhul tuleb meil enne miskit majapidamisest välja visata, et mahuks miski uue tükiga majandama. 😀 😀

      Meeldib

  2. Mul oli umbes samal aja sama tegevus sama kapiga. Ja sain minagi ta kokku, mis teeb eelpool öeldu reegliks – saare naised ongi kanged. Tglt tekkis küsimus, et kuidas teil need sahtlid püsivad? Mul nendega õnne ei olnud, ülemine on juba ära pandud, sest sahtlipõhi kannataks vist küll ainult kahte taskurätikut…

    Meeldib

    • Meie sahtlid on hetkel küll veel täitsa okitoki.
      Poja kodused riided mahtusid ühte sahtlisse, teises mu enda pesu jms pudi-padi ja kolmas…nohh seal on issi väiksemat sorti pudi….
      Praegu töötavad ilusasti.
      Loodetavasti ei sõnunud nüüd ära. 🙂
      Kahju muidugi, et tei lsahtlitega pahasti. Aga 2 taskurätti ühes sahtlis on ka ikkagi ruumikasutus ju. 😉 😀

      Meeldib

Lisa kommentaar

