Töötu inimese kiiksud.


2-nädalane kuduralli leidis nüüd oma lõpu siis.

Ürituse idee oli kududa võimalikult palju silmuseid, et saaks poolikud tööd kaelast ära.  No esines ka heegeldajaid.

Ma pean mainima, et sel hetkel oli mul poolikuid töid 3 ja lõpetatud sai neist 1.  See-eest alustatud sai päris mitut ja kokku valmis 4 asja ja 2 pisemat asja.  😀

Poolikuid on järel 2.  😀

Kõigepealt olid mul stardipaugu kõlades pooleli 17-aastase villurid….

Lõngaks ikka maavillane kraam.

Nende kohta öeldi tellija poolt küll, et külgedele palun eesti lipu kujutisi, aga selle koha me jätsime vahele.   😀

Siis tuli mõte, et sõrmkindaid pole ammu-ammu kudunud.  Keegi kusagil viskas väga meeldiva  mustri

ka ja nii nad alguse saidki…

Selline oli tulemus esimese päeva õhtuks ja poolteist päeva hiljem olid nad sellised

Lõng on ikka maavillane.

Järgmiseks tekkis mu kõrvale seisma 13-aastane preili, kes arvas, et temal on ka kindlasti sokke vaja.

Ma siis tegin.

Vahepeal läks katus sõitma ja mõtlesin, et prooviks MM-i salakudumise vol.2 ka ära.

Sellised sokid

Saigi siis vardale visatud

Aga pärast 5-kordset kudumist ja harutamist loobusin.  Jõudsin üle kanna juba sääreni, aga kuidagi see asi ei istunud minu kipaka jala otsas.  Siis arvasin, et pole mõtet kududa läbi häda valmis midagi, mis mulle endale mu jalas ei meeldi.

Läksin lihtsamat teed ja hakkasin pisipojale sokke kududma…… tulemuseks – Miku  tädipoeg sai omale 2 paari sokke.  😀  😀  😀

Meil ju siin vanaema pole, kes kududa oskaks.  :S  :S  :S

Viimaseks ahvatluseks viskas keegi kusagil  mütsi mustri ja selel ma kohe pidin ju kuduma.  Seda enam, et sõrmikud said palmikutega.

Tulemus on siin

Ja eile, kuduralli finišisirgel panin varrastele sellise Salli

Eilse niivõrd kuivõrd päeva tulemus

Ja kogu selle ralli tulemusena väsis väike poja eile õhtul ära sõna otsese mõttes JALA PEALT.  😀

Kokku sai läbi “hekseldatud” ~49416 silmust.

Mõned on ka arvestamata, näiteks Skew soki sääreosa, mis kootud sai, ei viitsinud arvutada.  Ju miskit 1000 ja 2000 vahele jäi.

Niipalju siis käsitööst.  🙂

Muudest asjadest teises postituses….tulevikus.  😉

Ahjaa, nautige talve ja lund siis.  😉  😀

Teie Mina

4 thoughts on “Töötu inimese kiiksud.

  1. väu
    ilmaasjata kudusid sõrmed lõpuni 😉
    on Sul igav et silmuseid loed? või luges see väsinud noorhärra?
    EI NAUDI!!!!

    Like

  2. ma kahtlustan, et ilma sõrmedeta poleks need sõrmikud piisavalt kasulikud. 😀
    Ja silmuseid lugesin ikka ise…tegelikutl on see veel suurem ettevõtmine kui asja valmiskudumine. :S Ja lugemise põhjuse leiad postituse algusest. Selle jätsid sa ilmselt lugemata. 😀 😀 😀

    Seda, et sina talve ei naude, ma juba tean. Aga VÕIB OLLA ON kusagil keegi, kes naudib. Hmmmm 😀

    Like

    • No ma pean tunnistama, et tegelikult on need minu elus alles teised sõrmikud, mis ma kudunud olen. 🙂
      Esimesed tegin ka raamatust näpuga järge vedades ja suurest kangekaelsusest, sest üks minuealine meessugulane kudus kirjusid sõrmikuid öövahina töötades lausa niisama, ajaviiteks. 😀 😀 😀 Mu uhkus lihtsalt ei lubanud leppida faktiga, et meesterahvas oskab ja mina mitte. 😀
      Aga tahtmine enda kootud sõrmikuid kanda ei lase lihtsalt tegemata jätta. 🙂

      Like

Lisa kommentaar

