“Megahunnik” infot e. kuidas 1,5 tundi oma päevast mõttetult veeta.


Hei!

Pole teile siia päris mitu päeva kirjutanud.

Huvitav tööpäev oli.  Kella 11-ks oli kokkulepitud töötukassa infotund.  Ausalt, ega ma täpselt ei teagi, mida ma ootasin, aga seda mõttetut jama kindlasti mitte.

Pmst jagati kätte mõned informativsed paberid ja raamatuke.  Ning siis võeti ette ja kukuti seda kõike enam-vähem sõna sõnalt ümber rääkima.  Ma eeldasin, et pigem lastakse meil küsida ja vastatakse küsimustele.

Kogu läbi mämmerdatud info on leida samamoodi töötukassa kodukalt.

Jaaa, võite ju väita, et KÕIK ei oska/ei saa/ei taha seda internetist leida.  Et puudub arvutikasutamise võimalus/-oskus.  KAMMMOOON!!! (nagu mu 3-aastane tavatseb öelda 😀 ), nii üksikuid ja hädiseid inimesi meil lihtsalt ei tööta..    Hea küll, meil on 2 SUURTE kogemustega inimest, kes on võhikud, aga isegi nendel on olemas kodakondsed, keda vajadusel tüüdata.  Ja lisaks on meil tööl pensionär, kes kaevab netist igasugust kummalist ja vähemkummalist infot välja, prindib ning tassib vastavalt oma äranägemisele ka mõnedele kolleegidele, kes tunduvad seda infot vajavat.

Kogu pika jutu mõte, et see “infotund” oli küll vist elumõttetuim.  Saladuskatte all võin öelda, et ma polnud ainuke, kel igavusest uni peale kippus.  😀

Lisaks kõigele on meie väljavaated väga suur saladus.  😀  Vähemalt meie endi eest kiivalt hoitud.  See-eest tilgub infot äraarvamata kummalistest allikatest.

Ei, ma ei räägi teile ka, sest see on SALADUS.  😀  Ootame homse Bossi saabumise ära, siis paistab, mis temal öelda on.  😀

Eile oli mul juba sünnipäev.  😀

Ämm oli leidnud ilmselt täiesti kogemata oma müügiretkel riidega vooderdatud korvi, millesse hea oma pooleliolevad kudumid jms panna.  Ausalt, ma pean tunnistama, et selle 6 siinoldud aasta jooksul on see tõesti asjalik mõte.

Hortensia salli koon…eile harutasin terve mustrikorra.  Vaja ju peegelpildis kududa salli teine külg, aga mul polnud aega, ma arvan.  Esimese hooga mõtlesin, et jätan, sest ainult mina ju tean, et valesti on.  Aga südametunnistus, va vastik, ei andud rahu ja nii see varras välja käiski nin 15 mustririda sai uuesti kerasse keritud.

Rõõm on alati sellest, et harutada pole kunagi rohkem vaja kui kootud on.  😛  😀  😀

A seda ka veel, et kuna tööl on nagu on, siis ma-ei-tea-kelle initsiatiivil kukuti täna sini-must-valgeid lippe-viire hulgi välja lõikama.  No et ikka viimast võtta.  😉   Omale sebin ka paar lippu.  😛

Nädalavahetusel tuleb Kulla-tripp.  Lahendaks koondamise puhul mõned joogid ära.  😛  😛

OK, täna rohkem midagi tarka pähe ei tule….

Teie Mina.

5 thoughts on ““Megahunnik” infot e. kuidas 1,5 tundi oma päevast mõttetult veeta.

  1. Näedsa, lipud on populaarsed viimasel ajal 🙂
    Kuulsin, et saate jälle seal kõik rahulikult magada – et saite püromaani kätte. Palju õnne!
    Kui hästi läheb ja sellel nädalavahetusel maja värvitud saan, siis võib juhtuda, et saan teid ka sünnipäeva puhul külastada. Praegu sõltub kõik petsi veenmisvõimetest.
    Jõle külm on. Aga tore, et ei saja. Sellise ilmaga on mõnna merel käia. Tulge ka!

    Like

    • Jaajaaa, lipud on nüüd ülipopid. Tööd tuleb uksest ja aknast, nii et tõmba rihmaks kui paremat teha pole. :S Ometi pidi ju seal õmblemine odavam olema. Püromaanist ei tea ööd ega mütsi. Elangi töö-kodu-kudumine. 😀
      Aga sünnipäevale võid ikka tulla….väga oodatud kusjuures. 😉

      Like

      • Mu kallis töötu sugulane kurdab ka, et tööd on nii et tapab. Aga kui tööd on, siis tehke edasi – ilma põtradeta. Ma elasin ka töö-kuivastu-värvimine, nyyd elan töö-trenn-kuivastu, on juba palju parem. Ja oh seda rõõmu – krohvitud on! Seega täna värvin. Ja järgmine reede peaks saama tulla, ilmselt laupäeva õhtul aga vean ikkagi kondid siia, sest ma ei saa lihtsalt ilma Kuivastuta. Noh näiteks kas oleks selliseid imelisi hommikuid nagu täna, kui ma oleks kusagil Eestis …
        Või mis päeval kavatsed sünnat pidada? Kyllap ma saan oma plaane paigutada vastavalt olukorrale.

        Like

  2. No sünnipäeva pean siis kui sina tuled. 😀 Ma arvan, et pole nagu vahet millal ma seda tähistan. 😛
    Aga jube tore on kuulda, et see majakrohvimise-värvimise saaga nüüd lõpule jõudis. 🙂
    Tööst seda et, pole ju võimalik edasi teha kui firmaomanik firma likvideerib. :S

    Like

    • Oioi mis kõik minust sõltub .. :O Ma arvan siis, et reede sobib mulle.
      Maja värvimine ei ole päriselt lõppenud, küll aga on lahendunud suured probleemid, mis seda segasid. Veica jäi veel teha, sest värv sai otsa, sinna krohvi peale läx s..tax palju seda, krohv nagu imes selle sisse. Lisaks on kaablikarp värvimata ja veel paar pisiasja. Kevadel tuleb kõik kergelt üle käia ja parandusi teha. Muidu aga näeb maja välja nigu uus 🙂
      Oh Sind, ma üritan vihjata, et las soomlane läheb ära, teie aga tehke oma firma ja tööd edasi, peaksite ju hakkama saama sellega 😉 Ja üleüldse tsiteeriksin siinkohal oma head sõpra: tee tööd ja näe vaeva, muidu tuleb armastus! (tegelt see ei aita – tuleb nagunii, kui tuleb)

      Like

Lisa kommentaar

