Kurb tuju.


Otsisin mustreid ja leidsin sellise asja   http://www.youtube.com/watch?v=JhT5-3C0R1A

See sobib minu tänase olematu tujuga nagu rusikas silmaauku.

Nina tilgub ja kõri on valus.  Tööl ei ole ka ühtegi head uudist.  Tuleb ainult oodata ja loota, et asi päris ära ei vaju.  :S  :S

Kaastöötajate nõmetsemine viskab ka kohati täiega siibrisse.  :S

Elan nüüd mõnda aega klapi taga kuniks rahvas normaliseerub…kui üldse kunagi.  :S

Kokkuvõttes kõik märgid näitavad, et tuleks seaduseid lugema suunduda ja cv-d uuendada.

Käsitööd ikka teen veel.  Aga valminud on ainult 2 paari sokke – pisipojale 1. paar sai väike, leidis kohe uue omaniku; 2. said parajad.  Kleit on endiselt varrastel.  Ja salakudumine ka käib.

Täna tuhnisin veel 2 sallimustrit välja.  Nii väga tahan salli kududa, et tuleb vist ikka vabad vardad salli alla panna.  😀

Ja sügis sakib täiega.  :S    Nõmedalt külm ja rõske on pidevalt.  Ja millegi pärast olen mina meie majapidamises ainuke, kel pidevalt külm on.  :S   Vastik, vastik, vastik.

Reede tuleb veidi rõõmsam, sest L tuleb külla.  Ainult kiirvisiidile küll, aga ikkagi tuleb.  🙂

Vot ei kiunugi rohkem.  Muidu äkki saate ka paha tuju omale veel siit.  :-/

Ikka teie Mina.  🙂

3 thoughts on “Kurb tuju.

  1. Novot tulin jah. Oli rõõm Teid jälle näha – nagu alati. Tuleks heameelega varsti jälle, aga need isased pidurid ei lase mul remonti lõpetada. Siuke siiber on ausõna … Kui oleks muud varianti, ma tõstaks isased pidurid välja. Küllatuleku suhtes aga vaatame 😉
    Täiega mõistan, et Sul on külm. Mul oleks ka. Ma ei kannata üldse olla ruumis, kus on alla +30. See on ka 1 põhjustest, miks ma naudin üksielamist – minu kodus on just nii soe, nagu ma ise tahan, ja keegi ei kobise. Sinu exi sugulasega koosolemine oli juba sellepärast piin, et tihtipeale tuli magada ruumis, kus viin külmus …

    Meeldib

    • Mnjaa, me sobiks ikka koledal kombel koos elama. 😉 😀
      Isaste pidurite jaoks tuleb paar korralikku kurikat osta. 😉 Ma pidevalt otsin kurikapoodi. 😀

      Meeldib

  2. Hm veider. Ma ka just mõned hetked tagasi mõtlesin, et Teiega võiks täitsa koos elada 😀 Ja vot siis alles kehtestaks soojaarmastajate võimu!

    Ma arvan, et kurikas ei aitaks. See lohe ilmselt ei ilmuks üldse kojugi sex ajax kui ma siin kurikaga ringi vehin 😀

    Meeldib

Lisa kommentaar

