Hei!


Ikka veel OOTUSEAEG…..

Tööl on kummalised ajad.  Täna tabas mind vahepeal tunne, et ma ei saagi aru, kuhu ma sattunud olen.   Kuidagi mõttetult kaootiline. Õnneks sellest tulenevalt ei tahagi ma “tarka panna” ja lihtsalt olen.

Sel nädalal õnnestub vist isegi terve 5 päeva tööl käia.  😀

Puhkuste järelkajana tuleb mul homme-ülehomme Bossiga üks tõsisem vestlus maha pidada.  Mõnitamine ei ole ilus.  :S

Salakudumine on jälle täies hoos.  Kui väga hästi läheb, siis jagub homseks ka rida või paar.  Ning siis jälle kleiti kuduma.  🙂

Kuu aja pärast saan vanaks.  😀

Poja istub ikka veel kodus.  Nõme köha ja nohu, ma ütlen.  😦

Täna kõik.

Teie Mina.

Lisa kommentaar

