1.september


Ilusat kooliaasta algust!

Mihkel läks jälle lasteaeda.

Emmel oli niisama lebopäev.

Nüüd vaevab mind mure….tegelikult on see mure mul juba ammu kallal, aga ühtegi head mõtet pole pähe tulnud.

Täna tuli.  Õppima tahaks minna. Avastasin, et Avatud Ülikoolis saaks ka õppida.

No pmst sobiv variant on ka olemas, aga…..

Õppeperiood on 4 aastat.  Kujutate siis ette kui ma olen praegu juba nii vana….KST, äkki mõne aasta pärast olen ma juba vanaema.  😀  Ja oskate te siis ettekujutada endale vanaemast tudengit?????  Õudukas juu.

Aga ikkagi….õppida tahaks.  Sellest ametist on väga suur koblakas juba.  Tegelikutl töö on nagu enam vähem, aga keskkond on DISAAAASTEEEERRRRRRR!

Nõuandeid vaja!!!!

Teie Mina.

4 thoughts on “1.september

  1. Muidugi mine!!!!
    Ära seepärast nyyd minemata jäta, et “vana” oled.
    Ma plaanin kunagi veel ylikooli minna, kas v6i 90.selt! ;D

    4 aastat on muidugi pikk aeg…
    Kas kuskil kiiremini ei saa seda asja õppida?

    Meeldib

    • Reeglina saab kõike, aga finants ei luba lihtsalt. 😦
      Viisin paberid täna ära. RE kohale. Kui ei saa, siis ei saa. 🙂
      Järgmine laupäev vestlusele ja siis uuel nädalal selgub tõde.

      Meeldib

  2. Kle vanur. Muidugi mine kooli ja tee midagi erinevat. Sa võiks üldse rohkem ajurakke nõudvat tööd teha, kui seda praegu teed. Ka sinusugune vanainimene võib veel nii mõndagi saavutada. Teades Sind ma ei saagi aru, mis õnn Sind seal kinni hoiab, sest Sa oled hoopis rohkemaks võimeline. Mitte et Su praegune tegevus otseselt halb oleks, aga …
    Ja mõni siiski loeb mõnikord Su blogi. Kui värvimise kõrvalt aega jääb …

    Meeldib

    • Nojaa, eks ta ole. Tunnistan, et olen süüdi. :S
      Lihtsalt 1 kord ei tea, mida tahad ja kui teada saad, selgub, et tuleb käia kusagil kaugel ja pikalt ära olla, et saaks seda, mida tahad. Ja sealt tulevad need “muud” segajad ka lisaks.
      Nokk kinni, saba lahti, saba kinni, nokk lahti. :S

      Samas loomulikult on tore teada, et keegi ikka veel minusse usub. Kniks. 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

