Time out!


Tsau!

Ma nüüd mõtlen, juba kolmas tööpäev, mil ma tahan endale seljale kinnitada silti kirjaga

“Ma olen õmbleja ja ei tea mitte midagi.  Palun mitte tülitada ja pöörduda oma murega Asjatundjate poole.”

Kui eelmise aasta 2-nädalase asendustegevuse järel tehti mulle etteheiteid, et ma ei saa sellest “ülemusemulist” välja, siis sel aastal mulle tundub üha enam, et hoopis teistel on probleeme kohanemisega.  :S

Mis vahet seal on, mis kell mina tööle tulen.. Ja miks pean mina teadma, kas auto läks Soome ja miks seda Asjaajajale ei mainitud.

A miks krt pean mina mingitele kaubakastidele silte koopiamasinast genereerima?….

A kust krt peaks mina teadma, mida lõikajad edasi tegema hakkavad.

A miks pean mina teadma, kuidas seda pearätti tuleb õmmelda.  Selleks on meil Tehnoloog (loe: Tähtis Ülemus), kes saab selle eest ka palka.

Ja tagatipuks, miks krdi pärast pean mina ette antud toote järgi lõiked nuputama ja tehnoloogilised vihjed üles kirjutama ning mudeli valmis õmblema???????

Ja lisaks kõigele tundub mulle üha rohkem, et Tähtis Ülemus on mind broneerinud oma ajuks..isegi mitte paremaks käeks.  :S

Täna küsis Preili Pirts mu käest minu sebimist vaadates, et kas Tähtsal Ülemusel on jälle puhkus w.   Ma ei tea, mida nii olulist oli temal teha, et see mudelite jama sujuvalt minu kaela lükati.  Või hakkavad meil juba kõrgemas kihis mingi “usaldus-/adekvaatsusprobleemid” tekkima.

Ühesõnaga viimased päevad paistavad mulle suure küsimärgina ja vastuseid minu küsimustele ei paista mitte kusagilt.

Ma poleks uskunud, et see võib juhtuda, aga ma lausa kadestasin täna neid, kes lihtsalt istusid masina taga ja õmblesid wellasid, põllesid…..  Hmmm.

Aga punast helmehelgilist on jäänud veel 2 lehe jagu kududa.

Ja ahjust tuleb kohe kohupiimakorp välja.

Pikkade silmadega reedet oodates, Mina.

Lisa kommentaar

