Nii loll ei ole võimalik olla või….?


Normaalne olen.  :S

See varrastel olev punane lehesall sai juba 4. leheni valmis ja targa aruga käisin neljapäeval helmeid juurde ostmas…..

Ostsin valed!!!  Vot harutama ka ei hakka.  Jätan ootele ja alustasin teist tooni helmestega uut punast.  😀  😀

Fotokas on ka surnud.  😦

Eile maadlesin ühe Samsungi telefoniga, et saaks pilte teha ja need netti riputada.

Tarkvara plaadid on kadunud (õigemini ilmselt plikal “oma käe järgi” ära pandud)  ja netist pole sellele enam mingit adekvaatset tarkvara saada.  😦

Nii ma siis jooksin kahe arvuti vahet.

Tehtud nad ju lõpuks said, aga kvaliteet ja oskused ei kannata kriitikat.  😀  😀  😀

Punastest saab pilte ka ehk hiljem.  😉

Mina….ikka siin.  😀  Natuke loll on loll olla, aga ehk elan üle.  😀

5 thoughts on “Nii loll ei ole võimalik olla või….?

  1. otoot misasi see siuke on mille drivereid netis pole? ilmselt Sa siiski leidsid …?
    muide minu vana pana fotokas on endiselt saadaval 😉

    Like

    • Samsung sgh d600 või midagi sellist. Mobla. väidetavalt ta leidis mingi draiverid, aga ma kahtlustan, et veateate võis põhjustada hoopis ühildamatus. Sest WinXP-l on see soft peal ja funkab, aga äkki segab teda Win7. Hmmmm. No igatahes jooksin ma siis selle vana telefoniga teise kasti ja sikutasin seal pildid maha ning laadisin fotkisse ning siis kolisin läpakasse, et fotosid mujale “installida”. 😀
      Kui ta sul päris ÜLE on, siis sa võiks meile külla küll tulla. Ma vahetaks ta kvaliteetse kohaliku riigi majalipu vastu. 😀 😀 😀 Endiselt ikka ootab sind. 😀

      Like

  2. Win7 ei tohiks kyll mittekuimidagi segada. Proovi siit http://www.samsung.com/ee/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=01011700&prd_mdl_cd=&prd_mdl_name=SGH-D600&prd_ia_sub_class_cd=P. Aga sellel on ju sinine hammas ka – mis Sa selle kaabliga&driveritega jaurad?
    Fotikas vedeleb mul siin jah. Olen teda aegajalt kasutanud, kui kogemata vaja on läind ja teist pole kaasas olnud. See diil mulle sobiks.
    Tulen septembris. Maja peab enne värvitud saama!!! (vähemalt suures osas)

    Like

    • vot selle sinihambaga on see kamm, et seda pole mu läpakal jällegi. :S
      Seega ongi nokk kinni, saba lahti & vastupidi. 😀
      September on külas käimiseks päris hea kuu….ehk. 😀 Ootame siis pikkade silmadega. Kas 1.septembrist võib jub ootama hakata? 😀

      Like

      • Kus sa siukse läpaka said millel sinist hammast pole :O viimastel aastatel pole siukest näinudki …
        Sa võid ju kohe ootama hakata 🙂 Ehk siis tegelikult mingi 4 nädala pärast vms.

        Like

Lisa kommentaar

