Ametlik teaadaanne.


Tänase päeva seisuga võib siis ametlikult teada anda, et mul ei ole mälu.  Isegi mitte mälupoega.  😀  😀  😀

Täiesti õudne tegelikult.

Nimelt tundis Tähtis Ülemus huvi 120x120cm mõõtudega laudlinade kohta, mille tellimuslehe ta Bossi laualt leidis.

Ja teate, ma ei teadnud nendest mitte midagi.  Pole lõigatud (ka lõikaja kinnitas seda) ja pole valmis tehtud ja pole olemas olnudki.  😀  😀  😀

Kõne Asjaajajale tõi selguse, et on ikka küll: nädal pärast tellimuse saabumist on välja läinud.

Hmmm, oota, mida??!!!

Hakkasin siis pingeliselt meenutama, et kes mul neid teha võis.  KST!  Mõtlesin ja mõtlesin…..mõtlesin veelkorra…..

Ise ma ju neid tegin.  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

Läksin siis küsisin lõikaja käest uuesti üle ja tal oli ka miski udune mõte liikuma hakanud.

Saate siis aru – käed teevad mingeid asju ja pea ei tea nendest mitte mütsigi.  Kusjuures neid oli tervelt 78tk.  :O  😀  Ja ei mäletanud.  Ilmselgelt vajan mälumahu suurendamist, kõvaketta puhastust vms.  😀  😀

Õhtul kodus.  Kärbsepiits kadunud.  Tean, et eile poole öö ajal tapsin veel tuppa roninud ööliblikaid.  Jah, nad on ohutud, aga minu jaoks ühed jälgimad tiivulised ,tekitavad mulle “tibutagi”.  Siis mäletasin, et poja vehkis piitsaga ringi.  Küsin mehelt, küsin pojalt – ei midagi.  No kui pole, siis pole, küll ta pinnale ujub.

Nüüd istusin arvuti taha, et siia postitus tekitada ja oh üllatust, kärbsepiits siinsamas läpaka kõrval.  :S  :S  :S

Lisaks kõigele istusin ma enne vähemalt mingi tund aega arvuti taga ja ei näinud seda siin laua peal.  😀  😀  😀  😀  😀

APUA!  HELP!  APPI!

Tööpäev oli muidu mitmekesine.  Vahelduseks mälulünkadele sai Tähtis Ülemus Bossilt sõimata asja eest, mis tegelikult polnud üldse tema vastutada, organiseerida.  Eile kui Bossil oli mäluvärskendust vaja reedese kaubaladungi kohta, teadis ta küll mind telefonile kutsuda.  Aga kui täna oli saatmata jäänud tarvikute pärast lamenti lüüa, sõimas ta näo täis inimesel, kes oli tegelikult puhkusel.  Ja mina talle ei meenunud.

Tahes tahtmata hakkab mulle tunduma, et ta karjubki selle inimese peale, sest too laseb.  Mina oleks natukene kindlasti vastu hakanud.  Sorry, kui Autojuhil ka ajusid pole, siis järelikult PEAB ta kauba peale võtma siis kui majas on veel keegi, kes asjal silma peal hoiab.  Ja muidugi peaks kauba pealelaadimise eest vastutama see, kes saatelehtede ja muu sellise kraamiga tegeleb.  Aga kuna meil on konkreetselt vaba režiim ja kõik vastutavad mittemillegi eest, siis nii lähebki.

Ainukesed, kes peavad oma töö eest vastutama on need, kes masinate taga istuvad.  :S

Autojuhile tegin reede hommikul rividrilli.  😀  Kuna ta polnud suvatsenud eelmisel õhtul kaupa lifti panna ja lifti üles sõidutada, siis helistasin talle hommikul 5 enne seitset ja kamandasin töö juurde kaupa liigutama.  😀

Kolleegid olid rõõmsad ja arvasid, et kui tal nüüd IKKA meelde ei jää, siis tuleb järgmine kord enne 6 helistada.  😀  😀  😀

Aga üldiselt ma väga loodan ,et asi hakkab jälle rööpasse mineama..mitte et kõik toimiks ja oleks ok, aga noh sellesse ebakorrapärasesse rööpasse.  😀  😀  😀  😀

Helmesall saab täna varrastelt maha.  🙂   Kusjuures mul oli see täna tööl kaasas ja uskuge või mitte, aga mingil hetkel sai mul molutamisest villand ning hakkasin masina taga kuduma.  Minutitega leiti mulle tööd.  Kolleeg, kes samuti molutas ja tundus nähtamatu olevat, sirutas ka käpa välja ja palus, et ma talle salli annaks – ehk saab ka omale miski asjaliku tegevuse koheselt.  😀  😀  😀

Mõttepaus….

Ei tule täna rohkem midagi.  Elame veel ja vaatame ehk homme midagi põnevat.  😀

Endiselt tüütu, Mina.

Lisa kommentaar

