Tuuleveskitega ei ole mõtet võidelda.


Hei!

Ma olen giga-megaväsinud.  Öö jäi ainult 3 tunniseks.  Pähhhhh, ma ütlen.  :S

Ja muidugi on sellisel väsinul päeval lahe kui Boss pudeleid piilub.  Pähhhh  :S

Jajaa, trukkidega jakile on KINDLASTI vaja nööpauke teha.  Pähhhh

Ja 1160  H&M-i bannerit lõigata, õmmelda ja pakkida ei olegi nagu üldse asi, mis mingit aega peaks võtma.  200 mõttetut mütsikest tuleb õhtuks valmis saada.  PÄHHHHHHHHHHH……….

Jooooo vähem, ma ütlen!!!!!!!   :S  :S  :S  :S

Kuidas saab nii olla, et kui arstid on su vere juba masinatest läbi lasknud, sa oled 3 päeva poolpüsti olnud sinna masinate külge aheldatud..ja sulle on konkreetselt öeldud, et elu jätkub, aga ainult juhul kui igasugused vol’iga vedelikud poeriiulile jäävad, SIIS sa suudad ennast 2 nädalat kontrollida ja edasi läheb jälle nagu läheb.  :S  :S  :S  :S  :S

Kas tõesti aju on alkoholist nii läbi imbunud, et muudmoodi ei oskagi olla enam?

Ma ju ise ütlesin, et minu arvates oled sa juba joonud ka piisavalt ja sa olid nõus.  Unustasid selle ära, jah.  MUGAV!

Mul oleks tegelt savi kui ma ei peaks sinuga suutma mingeid tööasju selgeks rääkida.  Kui ma lihtsalt OLEKS praegu REATÖÖLINE, siis see mind NII PALJU ei segaks…kuigi töökaotuse vari ikka hakkaks ennast ilmutama.  Sest kardetavasti ütleb ka kõige tugevam tervis lõplikult üles kui KÕIKI nõuandeid järjekindlalt  ignoreeritakse.  :S  :S    Ning siis ei tea keegi, mis sellest firmast saab.  :S  :S  Vaevalt sa isegi tegelikult tead.  Ostja tulles ütlesid, et sa ei saa müüa, sest sul pole siis millegi nimel elada.  Praegu ma küll aru ei saa, et sa elada tahaks.

Jaa, aga ei saa santi sundida kui sant ei taha kõndida.  Eksole kuldsed sõnad.

Seega Eluu jatkuu!  Homme toimub sinu sünnipäeva istung.  Ja me kuuleme seda väljendit kindlasti vähemalt 10x.  Loomulikult jätkub, aga kui kauaks ja mis selle väärtus niimoodi on???

Ühesõnaga, ma arenen järjest enam sinnapoole, et varsti ei joo isegi lahjasid jooke enam.  Lihtsalt nii palju jama kaasneb sellega, et süda läheb pahaks.  :S  :S  :S

Töö suures plaani ikka liigub veel.  Ma arvan, et ma suudan seda ka nädalalõpuni liigutada ja ausalt, pärast mind tulgu või veeuputus.  Pidasin vaikselt plaani, et korraldaks Tähtsale Ülemusele üllatuse ja võtaks esmaspäeva vabaks.  😀   Aga südametunnistus ei lase.  Või noh, kui keegi suudab mu reedel välja vihastada kapitaalselt, siis ilmselt läheb plaan käiku.

Koon oma “helmesalli” ja olen ise täitsa rõõmus, et ma selle sellisel moel ette võtsin.  Tegelikult helmed sallis annavad asjale kohe elu juurde. Vähemalt ühevärvilisele, kirju teeksid ilmselt hullemaks.  😀  😀  😀

Ega mõtteid eriti palju polegi, mida kirjutada.  Nagu “kallis” kolleeg ütles, et see mälupuudulikkus käib ikka selle ametiga kaasas ja loodetavasti ei tule jäävaid kahjustusi.  😀  😀  😀   Endal on ka tunne, et mõtted turritavad juba nagu pliiatsiotsad peast välja ja neid on seal palju.  Mitte ühtegi mõtet ei jõua korralikult lõpuni mõelda kui juba uus peale tuleb ja vana jääbki turritama.  😀  😀

Järgmisest nädalast panen tropid kõrva ja olen omas mullis.  🙂

Teie loll, aga järjekindel, Mina.  😀

Lisa kommentaar

