Hurraa, jälle reede!


Tervitusi siitpoolt!

Teate, käisin täna käsitööpoes, kus müüjaks meesterahvas.  :O

No pmst ma teadsin, et ta seal on, olen paar korda enne ka käinud.  Aga siis arvasin oma naiivsuses, et äkki ta lihtsalt n.ö. kohatäide/asendaja korraks.  😀

Eelmised korrad käisin lihtsalt lõnga näppimas ja ühe korra ostsin ka endale vajalikku ja teatud asja.  🙂

Täna läksin mõttega, et tuleb ikka see pärliussi tegemine ära proovida ja astusin sinna sisse lootuses sealt kõik vajalik staff leida.

Jälle meesinimene leti taga.  No uurisin seda kraami seal ja kõhklesin natuke, siis mõtlesin, ahh põrgusse, kui ta siin on, siis elementaarseid asju peab ta ikka oskama öelda.  😀

Nii ma siis valisin endale pärlipaki ja astusin leti juurde, et pärlisuurust küsida. Ta võttis paki kätte, vaatas ja ütles, et need 9/0 pärlid.  No ok.  😀

Siis valisin välja niidi ja läksin jäle oma lollide küsimustega.  Vastuseks sain: “Jaa, see sobib küll selleks tööks.”  :O   Lükkimisnõelani jõudes uurisin (noh ikka endiselt loll, eksole  😀  ), et kas tõesti see niit peaks sellest nõelasilmast läbi minema.  Sain vastu üsnagi põhjaliku ja kindlameelse selgituse, et see toimib väga hästi, lihtsalt niit tuleb natuke lapikuks vormida.  :O  :O   Ise mõtlen samal ajal: kas tõesti on võimalik???  :O  😀

Heegelnõela valimisel oli ka asjalik.

Siis küsisin veel pärliniidi kohta…sain lisaks selgitusi, mida ma tegelikult hetkel isegi ei vajanud ja taipasin ma sellest spetsiifikast veel vähem.  😀  😀  😀

Ühesõnaga, ma olen tegelikult siiamaani hämmeldunud, et üks meesinimene sellise koha peal töötab ja sellest “naistemaailmas” (mis ta ju tegelikult peaks nagu olema) niiiiii palju teab selgitada ja juhendada.  :O  :O  :O

Lahkusin poest kahe 40g paki läbipaistvate helmestega, 4 lükkimisnõelaga, kera värviüleminekuga heegelniidiga ja 1,5 nr heegelnõelaga.  🙂  Ja ma olen tegelikutl väga, väga positiivselt üllatunud, et on selline pood sellise müüjaga.  Iseasi kui paljud naisinimesed leiavad julgust meesmüüja käest käsitööspetsiifikat puudutavaid küsimusi küsima minna.

Ma olen rahul, et ma sealt lihtsalt välja ei astunud.  Vahel minuga juhutb nii kui müüja tundub kuidagi sobimatu  (esineb ka naismüüjaid, kelle kompetentsuses ma kahtlen või on suhtumine selline ükskõikne).

Nüüd siis olen sellel lainel, et 40g helmeid on niidile lükitud, 2,5 tunniga.  :O  Ja ehk homme leian “julgust” heegeldama hakata.  Mitte, et oleks miski hädavajadus, aga kui niipaljud teevad ja tulemus on nii ilus, siis ma ju tahan ka osata, eksole.  😀  😀  😀

Tööl juhtus täna ka nii mõndagi ,mis mind pehmelt öeldes hämmastab.  😀

Kuidas on võimalik, et Tähtis Ülemus kurdab koguaeg, et keegi ei tee seda, mida tema ütleb.  Mul pole seda probleemi.  Ma suutsin isegi ainult ühe mainimisega Inseneri lisavõtmeid tegema saata.  Vastu ei vaieldud poole sõnagagi.  Hmmm

Siis küsisin Bossi käest telefonitsi, et kas ta tahab õhtupoole ka mu häält kuulda…… too kohe uurima, et kas ma kavatsen varem ära minna.  Ma vastu, et oli plaanis küll mingi pool 3/ 3 koju minna.  Vastuseks sain, et kui kõik ilusasti sujub ja probleeme pole, siis ok.  😀  😀  😀   Kui ma seda juttu Raamatupidajale mainisin, kippus ta näoilme reetma, et see on uskumatu.  😀  😀  😀

Eile mainisin Tähtsale Ülemusele, et Boss oli üritand mind üleeile kella 4 paiku tabada, aga ma olin läinud ja ta hommikul selle kohta päris, siis tolle nägu läks ka kummaliseks nagu oleks keravälku oodata, aga ma pidin teda kurvastama, sest Bossi ei paistnud minu varane lahkumie segavat.  😀  😀  😀

Siis ma täna jõudsin järeldusele, et Bossil on lihtsalt igav, helistab mulle hommikul ja küsib, kas ma olen ikka juba ärganud ja kuidas ilm on….. No meil ei ole probleeme tööga, seega polegi nagu midagi rääkida.  Mõtlesime, et peaks talle iga paari tunni tagant helistama ja rääkima, et mul jätkuvalt pole probleeme, vähemalt saaks suhtlemisvajadus rahuldatud.  😀  😀  😀

Ja ikka veel ei taipa ma miks Tähtis Ülemus ei julge Bossile kunagi helistada kui miski probleem tekib.  Pidevalt käib mingi ootamine, et Boss ise helistaks ja nii need asjad venivad.  Teadmatus veel pealekauba, mis tapab närve.  Hmmm  Ja siis muidugi see “asendamatu”-jutt ning see, kuidas tema on märter, kes ei saa varem tööle tulla, sest nagunii PEAB ta seal poole 5-ni vähemalt olema.  KAMMMOOOONNN, ei pea ju kui kõik kontrolli all ja töö jookseb nagu vaja.  :S  :S

Huvitav uudis tabas ming pärastlõunal, et järgmine nädal Raamatupidajat polegi tööl.  Tema on siiamaani olnud n.ö. järelvaataja ja nõuandja rollis kui miskit on arutamist vajanud.  Samas Boss tuleb, loodetavasti, või nagu ta ise väljendus “kui kõik väga hästi läheb”, esmaspäeva hommikul töö juurde.  Seega, saame hakkama.  Ikka lihtsam kui telefonitsi mingeid asju korraldada.  🙂

Nädala pärast on Bossil juubel  🙂  65.

Tähtis Ülemus arvas, et kui ta sel päeval ikka veel töö juures on, siis tema isiklikult tuleb organiseerib lilled jne.   Aga kui Bossi õigel päeval pole, siis lükkame asja esmaspäevale, 16.  :S

Insener tuli mu juurde täna avaldusega, et järgmisel nädalal peaks mingi kolmapäeval või neljapäeval (olenevalt juubilari kohalviibimisest ja plaanidest)  midagi korraldama.

Antud juhul nõustun ma Inseneri ideega. 😉

Uus kogemus tööl oli täna liimipress.  Päris lahe töö kui see asi nii palju neetud kuuma välja ei ajaks.  Igatahes need asjad, mis olid valmis lõigatud, said ka ära tehtud.

Siis nägin veel Raamatupidaja nunnukat lapselast täna.  Küll need väikesed olendid võivad ikka armsad olla.  🙂

Kodus ootas üllatus.  Mees oli ilgelt tubli olnud, nii et ma tulin töölt, jõin kohvi ja keerasin magama. Kell 7 oli lisaks kõigele valminud ka õhtusöök.  🙂  Hakkliha-ananassi.juustukattega pallid ja üleküpsetatud kartulid.  😛  😛

Mainisin, et ma peaks selle tööl argumendiks tegema, et kui ma Tähtsa Ülemuse koha saaks, siis mu mees teeks iga päev süüa.  😀  😀  😀  😀    Ärge seda viimast liiga tõsiselt võtke, eksole.  😀

Selleks korraks sai liiga pikk jutt, aga ma jätan nüüd paaripäevase pausi, et teil oleks aega lugeda.

Teie, Mina.

2 thoughts on “Hurraa, jälle reede!

Lisa kommentaar

