Töine….


Hei!

Tänase päeva õppetund: ära kunagi luba kellelegi midagi, sest hommikuks võivad asjad puhta pahupidi olla.  🙂

Lubasin eile Asjaajajale, et täna pole tema teenuseid vaja, sest jätkuvalt tuleb sama kaup ja selle jaoks vajalikud toimingud tehtud.  🙂

Tänane hommik tervitas mind kell 8 Bossi kõnega ja teatega, et kaup läheb välja.  :O

Eks ma siis üritasin Asjaajajat lõunast kella 14-ni tabada.  Ja kui mobiili ei võetud ja msn jäi ka tummaks, meenus mulle, et ta oli minu eilse teate peale kahtlaselt rõõmustanud.  Hmmm  Iseenesest ei kujuta ma küll ette,  et tänapäeval ka ilma mobiilile vastamata ollakse.  Seda enam, et ta tegelikult peaks teadma, et ootamatused võivad tabada töörindelt.  Hmmm

Natuke logistikat ja sai Tähtis Ülemus tööle pabereid tegema aetud.  😀  😀

Ise kappasin poole 4-st tulema ja peale poolt 5-te sain kõne hädas kolleegilt, kes hakkas lahkuma ja avastas, et kaubasaatmise paberid kõik puha kontoris alles vedelevad…  No anna kannatust Autojuht, kelle suust kõlas kolleegi küsimusele:”Kas sa paberite järgi ei tulegi w?” vastuseks: “Ma tahtsin tulla küll.”  😀  😀  😀  Kanaajud ma ütlen nohh.  Paberid olid valmis pool 4 ja Autojuht lubas tulla poole tunni pärast.  😀  😀  😀

Pigem nagu Pooleteise tunni pärast siis juuuu.  😀

Hommikul kell 10 tuli kontrollgrupp nimega Raamatupidaja üles ja küsis, kas mul on kõik kontrolli all.  Vastasin, et on küll kui ta just midagi sassi ei aja.  😀  😀  😀   Tal oli imekombel isegi huumoriga täna kõik korras.  😀  😀

Ja siis tabas mind täna juba mitmendat korda mõte, et huvitav miks Boss vahel avaldab arvamust, et me oleme nagu lasteaed.  Hmmm

Juba mõnda aega pole teda ennast kohal, aga kõik ikka rabavad nagu neegrid.  Lasteaialiikmed oleks ammu ju lihtsalt jalutama, mängima või lihtsalt koju läinud….w mis?    Ebaloogiline, ma ütlen.  😀  Helistas täna õhtupoole ja avaldas arvamust, et nohh eile tegime 350 kasti, täna siis 300?  Noooojaaaaa, ma pean teda kurvastama, sest laadung kokku oli hoopiski  830 kasti.  😀  😀

Ahjaa, mälu on mind sajaga maha jätnud.  Ilmselt tuleb see sellest, et on erinevaid ülesandeid ja koguaeg mingid mõtted tiksuvad…ja mitte ühtegi ei lasta “vormistad” enne kui uus mõte juba vajalikuks osutub.  Ühel “ilusal” päeval suutsin 3 KORDA!!! minna omale teisest toast tööd tooma ja ikka jõudsin tagasi tühjade kätega.  😀  😀  Kõigil oli naljakas, aga siis kui kolleegil mõte poole sõna pealt ununeb, vot siis on veel naljakam.  😀  😀  😀

Õlasall saab täna ilmselt varrastelt maha. 🙂

Aga seda pean küll ütlema, et see on liiga suur sall.  Viimastel ridadel on varrastel üle 400 silmuse ja need ei taha enam üldse varrastel seista. :S

Peab neetult ilusa lõnga leidma, et sellist salli uuesti viitsiks kududa.  🙂

Eile komistasin pärliusside peale ….kusagil…netis nohh.  Ja nüüd mõte tiksub peas.  Ei tea mis oma peaga teha, et ta mind ei tüütaks?  Ei tea, ei tea.

Täna oli mul hommikul KÜLM!!!  brrrrrrrrrr vastik, vastik, vastik…  :S

Kodus on asjad ikka nii nagu nad on..paraku.  Seni kuni minust pole miljonäri…miljardäri???  saanud, ei muutugi midagi…. kahjuks.  😦

Ahh, aitab küll, muidu muutun nõmedaks ja kellel seda veel vaja on.

Olge mõnusad!

Teie tüütu, Mina.  🙂

Lisa kommentaar

