…..ainult 12 tundi tahaks ööpäevale lisa…


…kardetavasti jään jälle ilma…  😀  😀  😀

Aga küsida tasub ikka, eksole. 🙂

Natuke tööjuttu, õigemini ainult tööjuttu täna saabki.

Eile kell 1.00 magama, täna kell 6.00 üles, tööle, enne kohviringi kohe masinasse… unustasin vastavalt oma “auastmele” käituda  –  “mul ei ole veel tööaeg!”  😀  😀

Lihtsalt vahetasin riided ja teel kohvile näitasin ka töö kätte.  🙂

Nii joostes-tantsides see tööpäev kulges.  9,5 tundi.

Lisaks selgus tõsiasi, et need kurikuulsad padjapüürid, mida ma reedel ohjeldamatult püüda leidsin ja ka lõpuks õnnestus, olidki “nahka läinud”, sest meie Tähtsal Ülemusel polnud meeles tellimuslehte lugeda.  :S  :S  :S  :S  😀 😀 😀  Normaalne, eksole. Täidan tellimust teadmata, millised peaksid asjad täpselt välja nägema.  😀

Ok, ma siis sooritasin selle tellimuse täna uuesti.

Ülla, ülla, täna tegi Preili Pirts neid asju, mis öeldi… ja tal polnudki “oma variante” välja pakkuda…  Olen homme ettevaatlik – kardetavasti tuleb lähemas tulevikus jälle risti-vastu-päev…

Boss on neljapäevast saadik stabiilselt “väsinud”..jälle.  😦

Ma vist pole piisavalt “huvitav” vastane, et ta igavusest trikke tegema hakkas.  :S  Ei saa parata ka midagi – mul ju niigi poolteist ametit, temaga “igaksjuhuks” tüli norimiseks ei pole vaba aega lihtsalt…

See-eest praeguse seisuga töö tegemine sujub ja mingeid “ämbreid” ka veel otseselt ei paista.

Nääähh, ma ei tea, kelluke näitab juba üsna öist aega, äkki peaks isegi magama hakkama minema.  Hmmm…

Aga millal ma koon siis????  Hmmmmmmmmmm

Neetud ööpäev on liiga lühike juu.  😦  😦

Ok, ma teen rekordi ja panen arvuti enne keskkööd kinni……………………………….võib olla.  😀  😀

Jällenägemiseni….  hmmm….jällelugemiseni???

Ikka veel teie tüütu, Mina.  🙂

Lisa kommentaar

