Lilled ja nupud…


Echo Flower Shawl by Jenny Johnson Johnen

Nonii, valmis.  Hetkel küll “kuivab” õues, aga pildid tegin ikkagi.   Lõpptulemus on üsna ok.  Mustris muutsin niipalju, et keskmine silmus keerdsilmusena mulle ei meeldinud ja ma asendasin selle pahempidi silmusega.  Lõpus viimase pahupoole läbikudumise rea kudusin parempidi.  Viimane, lõpetamise rida sai kootud paremalt poolelt, aga pahempidi koes.  Lõngaks Aade Red, vardad nr. 4

Varrastele sai uuesti pandud   Vernal Equinox Shawl Surprise by Lankakomero

Korra ma juba üritasin, aade Pink lõngast, aga siis tekkisid igasugused kahtlused ja kõhklused ning harutasin neljanda mustri järel üles.  Nüüd võtsin ema juurest toodud 1-kordse tumepunase ja vaatan, mis sellest välja tuleb.  Sel korral ehk ei haruta…taltsutan enda harutamise kirge.  😀  😀  😀

Natuke tööjuttu ka.  😛

Homme olen jälle tööinimene.  Ma küll ei tea, mida paganat ma seal ainukese õmblejana tegema hakkan, aga eks siis näha ole.  Reedene tööpäev lõppes juba hommikul kell 9.45 ja tänane päev olin üldse kodune.  Huvitav, eksole.  😀

Loodetavasti hakkavad asjad nüüd sealpool vett ka laabuma ja saab edaspidi ikka tööl käia ja naatukenegi raha teenida.  🙂

Jälle teie, Mina.

P.S.  Ja muide palju õnne mulle nimepäevaks, eksjuu!!!  😀  😀  😀

3 thoughts on “Lilled ja nupud…

  1. Ja palju õnne Sulle tagantjärgi!!!!

    Sul ikka on aega nokitseda 😉 mul läeb kõikseeaeg reisimisele (ja blogimiseie)
    TUPLI!! Tee tööd ja näe vaeva ja vaata, mis siis küll tuleb!

    Like

    • Mnjaa, tead ma võin sulle öelda, mis tuleb kui tööd teha ja vaeva näha….
      Reeglina on 2 varianti, kas tuleb masendus või tüdimus. Ja kui asi eriti hulluks läheb, siis tulevad need 2 korraga. :S

      P.S. Tegelikult su majalipp ootab sind minu juurde. 😉 Vist. 😀 Mul oli enne jaani juba olemas, aga siis ma pidin selle kiiresti ära kinkima, nüüd juba uus ootel. Aga B. lippu ei ole..veel, ma ei oska sulle hetkel prognoosi anda, kas tuleb kunagi. 😀 😀 😀

      Like

  2. Tegelt ma tean ka, et mis liigse töö peale tuleb. Ise viiendat nädalat puhkan ja ei kurda 🙂
    Ära teegi mulle B lippu, ühe juba hankisin. Aga vaatame, millal sinnapoole liigun, praegu plaan maja värvima hakata, aga ei saa hetkel kuidagi vedama – nii puhkus on 🙂

    Like

Lisa kommentaar

