Trepid ja lõke…


Ei ole väga kasulik joosta päeva jooksul palju kordi kelder–>4; 4–>kelder: 4–>3; 3–>4.  Õhtul jalad valutavad ja millegipärast ei saa aru, miks.  😀

Ja kõige selle traavimise juures suutsin ma poole vähem reaalset tööd teha.  :S

SkyPlusi hommikuprogramm soovitas politsei kutsuda kui näete, et kellelgi on midagi uut ja ilusat ja uhket.  😀  (tegelikult on see väide kontekstist välja rebitud, nimelt käis jutt varastatud kraamist)

Ma siis astusin õhtupoolikult rõõmsalt kodupoole ja avastasin, et “bomšidel” on midagi ilusat – lõke oru pargis puude vahel. Üritasin mõelda, et huvitav, kas ma tunnen mõnda asjapulka, kellele info edastada ja siis meenus, et lasteaed on üks ütlemata tore koht.  😀  Lihtsalt 1 poja rühmakaaslase emme on politseinik ja nagu tellitult nägin teda hetk tagasi oru ääres noorte dokustaate kontrollimas.  Nii ma siis andsingi talle teada, et kellelgi on midagi “ilusat” puude vahel.  😀  😀  Seega päev kirjas.  (Y)

Rohkem ei viitsi… tegelikutl ega midagi eriti olegi mainida.

Mina.

Lisa kommentaar

