Huvitavad uudised. :D


Järjekordsed tervitused siitpoolt ekraani!
Mõtlesin, et jagan teiega ka aiapidamise kavalusi ja nippe. 😀
Siit need tulevad: Kui tahad, et maasikad ika ilusasti punaseks läheks, siis katku maasikatel lehed kõik küljest ära. 😀 😀 😀
Et kartul alla ka kasvataks, siis tuleb soovitavalt õitsemiseajal kartulipealsed maha tallata. 😀 😀 😀
Need siis meie maja perenaise tarkused. Õnneks on ta seda kõike oma peenramaal katsetanud, sel korral.
Kartulipealsetega on mul kogemus paari aasta tagusest ajast kui ta mu oma silma all meie põllulapil need maha tallas ja ise seletas, et kui liiga ilus pealne on, siis alla ei tule suurt midagi. :S  No andke andeks, eksole. Ma olen oma elust ikka suurema osa ajast maal elanud ja iga-aastast kartulikasvatust näinud ning ka osa võtnud ja sellist, vabandage väljendust, lauslollust, annab ikka välja mõelda.  :S  :S  :S
Tol korral võttis ta järgmiseks ette mu sibulamugulad ja kukkus sealt mulda pealt ära kraapima, ise seletas, et mugulad peavad mullast väljas olema. Tee või tina, aga ma pole eladeski neid väiteid kuulnud. Ja sellist tegevust pole ma ka kunagi näinud. Siis ma andsin talle vihje, et miks ta oma katseid omal põllulapil ei tee ja sain vastuseks, et tal pole seal midagi millega katsetada. :S :S
Täna ma siis vaatasin neid õnnetuid maasikaid, kõik marjad, mis veel küljes on kuivanud/närbunud ja eks see peenar ilmselt ongi selleks aastaks õhtul omadega. Ma tõesti ei saa aru, kuidas nii vanaks elanud inimene nii loll saab olla.
Ahjaa, kui emale seda kartulipealsete lugu rääkisin tookord, siis ema läks täiega käima ja soovitas lollakale peksa anda. 😀 😀 😀 Kusjuures ema on veel vanem. Aga peas kõik korras. 🙂

Mis siis veel uudist. …
Praegu varrastel järjekordne õlasall, lõpp paistab juba, aga liiga kiiresti see ilmselt ei valmi, sest mu kõhutunne ütleb, et tööl tuleb hullumeelne kuu. Väike ülemus ju puhkama ja kahtlustan ,et hoolimata minu arvamusavaldustest pannakse mind ühe-koma-teise asja eest vastutama. Fakt on ju see, et kuna Boss jäi minuga eelmisel aastal rahule, siis madalamad astmed peavad tema valikutega leppima. Siiski loodan, et on mingigi alternatiiv, sest mu tolleaegsed blogisissekanded meenutavad mulle päris hästi seda väsimust, mis mind õhtuti jalalt murdis. :S
Aga see kõik selgub alles esmaspäeval. 🙂

Siis veel seda ka, et kuna palavus tapab ja peas on liiga palju juukseid, võtsin täna kätte ja pügasin need veidi lühemaks. Pikki juukseid on ikka kordi lihtsam lühemaks pügada kui poisipeaga jännata. Kuigi ka seda on saanud korduvalt teha. 🙂

Seoses selle viimasega tuli mulle meelde huvitav fakt. Kuna naabrimees rahahädas tuli mu juurde, et juuksuriteenust kasutada, tekkis mõte, et peaks nüüd edaspidi temalt mingi summa igakuiselt teenustasuna kasseerima.

No nagu pangad teevad näiteks. Mis siis, et sa teenust ei kasutagi üldse, leping sul ju on. :S
Nimelt selgus ebameeldiva üllatusena fakt seoses N pangaga. Mehel seal konto. Kevadel laekusid töötukassast rahad. Ja enne viimast laekumist suutis ta oma pangakaardi ära kaotada. Mina “asjalik” inimene, helistasin kaardikeskuse telefonil (kuna oli puhkepäev) ja lasin kaardi kinni panna ning uut ka ei tellinud.

Ja nüüd siis a-la 4-5 kuud hiljem läksin kontot vaatama ja oh rõõmu, kontol miinussumma. :S :S Võtsin siis väljavõtte ja tore, tore – iga kuu lõpus võetud kaardi teenustasu.
Mida krdit ma küsin. :@
Helistasin panka ja saingi teada, et kuna leping lõpetamata, siis teenustasu jookseb edasi. MOTT

Kahjuks ei osanud ma küsida, et kuskohast klient peaks sellist infot saama. Sest lepingutingimustes sellist klauslit ma ei leidnud.
No minu jaoks on ju ebaloogiline, et KUI MA TEENUST EI KASUTA; SIIS EI SAA JU MINU KÄEST SELLE MITTEKASUTATAVA TEENUSE EEST KA JU TASU NÕUDA??? :S :S :S :S

Siit siis probleem naabrimehe ja juuksuriteenusega. Sõlmis ta ju minuga teenuseosutamise lepingu, küll suulise, aga tänapäeval on see samuti kehtiv. Seega, isegi kui ta enam mitte kunagi mu juurde juukseid lõikama ei tule, raha peab ikka maksma, sest lepingut minuga pole ta lõpetanud. 😀 😀 😀

Vott, ärihaid, selline “Äriplaan”!!! Tehke järgi. 😀 Aga nii, et teile õigus jääks.
Kahjuks on mees kuumaga suht rivitu ja pole suutnud panka suusõnalist selgitus uurima minna. 😦

Mind isiklikult huvitaks küll väga teada saada, et kuidas nad selle põhjendatuse ära seletavad ja kus on info kliendi jaoks. 🙂

Tänaseks jälle kõik.

Ärge kuuma rabandust saaage, ärge päikesepõletust põdege ja mis kõige tähtsam kui juua tahate, ärge ujuge ja kui tahate ujuda, siis ärge jooge!!!!!

Surma on meie ümber juba talumatult palju ja enamus põhjuseid käib ikka sinna lolluse valdkonda.  :S  :S

Olge terved, rõõmsad ja nautige ilusaid ilmu seni kuni neid veel on.

Järgmisel nädalal algab Folk ja linn on jälle karvaseid ja sulelisi täis.  Mulle meeldib see aeg.

Siiralt Teie, Mina.

2 thoughts on “Huvitavad uudised. :D

    • Tead, mina tõesti ei tea. Ta kusagilt loeb neid “tarkusi”, aga kus see koht on…vot ei tea. Kindlasti ei ole see koht internet, sest ma pole viitsind seda talle välja printida. 😀 😀 😉
      Aga eks linna peal liikuvad külajutud on ikka ju absoluutne tõde ja nende järgi tulebki elada. 😀

      Like

Lisa kommentaar

