Kiire ja korralik..loodetavasti :D


6.07  anti mulle teada, et tahaks musta boolerot.

Mõeldud..lõng hangitud 8.07 ja töö valmis 11.07…tehtud.  😀

Põhimustriks Haapsalu sallimustrite hulgast Lepatriinukiri.  Serva heegeldatud omalooming.  Ette kinniseks heegeldatud keerdus paelad.

Ja mis kõige olulisem, minu esimene raglaanikatsetus.  😀  Alt üles.

Eks ma ikka arvutasin ja mõtlesin ja harutasin.  See on vist viimase aja “jutukaim” töö.  No selles mõttes, et ma pidevalt pidin endaga rääkima.  Sest kust ma muidu tean, mis ma mõtlen kui ma pole kuulnud, mis ma ütlen.  😀  😀  😀  EKSOLE!

Valmis tööd vaadates tuli mõte, et endale võiks ka teha, aga praegu matsin mõtte maha, sestma olen kaks korda suurem kui selle asjakese tellija.  😀 😀

Jätkuvalt Teie, Mina.

Lisa kommentaar

