Koolilõpetajad.


Heia!

Ma olen selline “õnnelik” ema, kelle laste kooliaastate vanusevahe on 3 aastat.  Järjepidevalt muide.

Esimene “mats” on nüüd käes:  Kaks vanimat võsukest olid korralikud ja lõpetasid koolid n.ö. korraga.  Vanem gümnaasiumi ja noorem põhikooli.

18.06 oli noorema põhikooli lõpuaktus ja 19.06 oli vanema gümnaasiumi lõpuaktus.

Hea küll ma võin leppida faktiga, et minu laps lõpetab põhikooli, aga et MINU laps lõpetab JUBA gümnaasiumi???  See ei ole võimalik, kuskohast ma ni ivana lapse sain??  :O  :O  😀

😀 😀 😀 😀  😀

Väga tublid muidugi, aga tegelikult tuleb järgmiseks eluks kõrva taha panna teadmine  (juhul kui ma järgmises elu üldse olen inimene muidugi  😀 ), et lapsi ei tohi kunagi planeerida sellise vanusevahega, see maksab kätte.  😀

Nüüdne seis on veel hullem KOLM suuremat lõpetavad siis 3 aasta pärast:  vanim TTÜ, järgmine gümnaasiumi ja piiga põhikooli.  Hoian pöialt ja närin küüsi, et vanim võtaks ikka ajateenistuse ka vahepeal käsile, muidu ma pean kusagil mingi röövi vms korraldama.  :S  :S

Pilte lõpetajatest lisada veel pole.  Seega surfake fb-s ja orkutis ning leidke ise.  😀  😀  😀

Jätkuvalt Teie, Mina.

Lisa kommentaar

