Ma olen kõige vihatum persoon üldse….


Et siis eesotsas minuga on 4 töötajat tekitanud firmas pingelise õhkkonna. :S
Eeldatavasti saab ka suur ülemus lähitulevikus valgustatud. Isegi ku ita keeldub kuulamast, ma laon ikak kõik lauale. Pärast seda tulgu või veeuputus. Ühe k***** pussnässaka mängud peavad lõppema. Rsk, käib ja keerab seljataga sitta, siis naeratab süüdimatult ja küsimustele vastab: “Mina ei tea küll mitte midagi”. APPPIII, ma muutun vägivaldseks.
Kuna ainuisikuliselt kitsepanemine ei õnnestunud, siis aretas endale kahuriliha. Edu neile!
Ausalt öeldes, ma leian, et pole teise firma töötajate asi arvata meie firma siseasjadest üldse midagi.
Kuna oma arvamuse avalikult väljaütlemine on taunitud, siis ma väljendan arvamust teisiti. Ja lihtsamaks ei lähe tänu sellele küll mitte kellegi elu.
Eks me näeme kes viimasena köhib.

Welcome back to ussr!!!

Lisa kommentaar

