Oi, ma olen laisk olnud. :)


Vahepeal on natuke juhtunud – üht-kome-teist.  Aga ma pole suutnud end kokku võtta ja teile raporteerida.  🙂

Seega tuleb siis väikene ülevaade lähiajaloo sündmustest.

Esiteks anti mulle täiesti vägivallatult ja vabatahtlikult 2 nädalat puhkust töölt.  Plaanis oligi puhata!, aga nagu minu puhul ikka, lähevad plaanid reeglina vett vedama.  Viimasel tööpäeval hakkas mu nõme hammas kahtlaselt tuikama ja laupäeva hommikuks oligi laks käes – jälle põsk paistes.  😦  Hirm puges nahavahele ja hambakliinikusse ma enam seekord laupäeva hommikul minna ei riskinud eelmine kurb kogemus lõppes Tartu haiglas).  Seega tarbisin tablette ja ootasin pikisilmi esmaspäeva hommikut.

Meesinimene muidugi tegi avalduse, et jaanipäeva me kodus ei veeda.  Seega saigi plaan paika, et hommikul hambaarstile, lõunast Tartu poole sõitu ning pärast pisikest kohvilauda (ja ka mõningaid plaaniväliseid installe jms. staffi  😉  ) paneme Jõgevamaale minu ema juurde ajama.  Plaan toimis. Hommikul näidati igemele nuga, ja sealt edasi olin täiskohaga autojuht.  😀  Õhtupoolsel ajal maandusime ema juurde ja lebotamine sai täi hoo sisse.  Peatusime seal pmst 2 päeva ja 24 õhtupoolikul panime kodupoole ajama.  Oli ju vaja minna järgmisel hommikul jälle hambaarstile haava loputama.  :S  Ja nii ma siis kulgesin järgnevad päevad igal hommikul kella 7.30-ks elavasse järtsu hambaarsti ukse taha.

Järgmine, AINUKE PLANEERITUD SÜNDMUS oli 30-ndal pojaga Tartusse opile suundumine.  Ausalt ma ei tahagi seda siin üksipulgi kirjeldada. Äratus oli kella 5.15-st ja sis lappasin seltskonna kokku ning kihutasime Tartusse.

Operatsioon oli edukas, ärkamine oli veidi vaevaline, aga hakkama saime. 🙂

Koju jõudsime suht õhtul kuna suurel vennal oli ka linnas asjaajamisi.

Ja nüüd, tänase seisuga olen siis jälle tööinimene.  :S  Nädalavahetus tundub huvitav tulevat.  Väike mereääre piknik paari klubikaga.  Ma kõvasti ei planeeri, muidu läheb vett vedama.  😉

Järmine töönädal tuleb natuke keerulisem ja edaspidised 4 nädalat tulevad vist veel veidi rohkem keerulisemad.  Aga sellest saan aimu ehk homme või hiljemalt reedel.

Vahepeal õnnestus mul klubis juuniloterii võita.  🙂  Osalejaid on küll suvetulles väheks jäänud, aga see-eest ma tean, et saadud kaardid tulevad südamest.  🙂

Tänaseks kõik.  🙂  🙂  🙂

Lugupidamisega, Mina.  🙂

Lisa kommentaar

