Puudv aeg.


Nagu juuresolevalt leheküljelt näha on, pole mul aega. 24h ööpäevas on ilmselgelt vähe, et midagi tõsist teostada. 😦 Tööle, koju, magama, tööle, koju, magama………. On siis normaalne w??
Oleks tarvis ühte keskmise suurusega rahahunnikut..ehk saab siis rihma vähe lõdvemaks lasta. Ahh krt seda teab, mida vaja oleks.
Meelepärasemat tööd ehk?? Ei, ma ei väidagi, et mulle mu praegune töö ei meeldi, aga keskkond, juhtkond ja muud “konnad” jätavad soovida ja eriti kriitikat ei kannata. :S Seega oleks vaja mingit kohta, kus asjad tomiks normaalselt ja loogiliselt.
Iseasi, kas sellist kohta üldse on olemas… Võib olla tahan ma lihtsalt liiga palju. Ja võimatut…

Postkasti pole juba tükk aega midagi ilusat potsatanud. :S

Lisa kommentaar

