tavaline kolmapäev


Täiesti emotsioonivaba.

Nohu on endiselt külas.  :S  Ilmselt lahkub hääl minu juurest homme-ülehomme.  :S

A vahet pole, saabki omaette omas “mullis” olla.  😉

Lotot ei tasu ka mängida….no mitte kroonigi ei antud mulle.  😀

Peaks neile sinan peakontorisse helistama ja mainima, et kui järgmine kord ka mu ilma jätavad, siis ma enam ei mängi ka.  😦

😀  😀  😀  Ajuvaba olen.  😀  😀  😀  Aga haigele inimesele on see käitumine täitsa kohane.

Postkast oli jälle tühi.  😦

Täna lihtsalt ei ole minu päev vist.  🙂

Ootame siis homset ehk paremat päeva.  😉

Lisa kommentaar

