…you’ll never know…


Tänase päeva tähelepanek:

Kuna ilm oli megailus, läksime kolmekesi õue jalutama. Jalutades tasapisi Männa poole, jäi tee peal silma mees kolmjala otsas oleva “fotoaparaadiga”.  No mina plont vaatasin möödakõndides, et on fotokas.  Ise veel mõtlesin, et mis seal sõiduteel küll pildistada võiks olla. Aga kuna eesmärgiks oli ilusat ilma nautida, siis ma selle mehe ja tema tegevuse üle rohkem ei juurelnud.

Jalutasime siis mingi tunnikese ja jõudsime samasse kohta ringiga tagasi.  Olukord oli vägagi selgeks muutunud – kõrvaltänavas seises a-la 6 sõiduautot, milledel juhte polnud (küll aga olid närvilised kaasreisijad) ja lisaks oli seal veel 2 politseibussi ja 2 väikest politseimasinat.  Seega see “fotoaparaat” oli hoopiski miski jälgimisseadeldis.  😀  😀  Ja protokolle tuli nagu Vändrast saelaudu…kunagi kui neid sealt ikka veel tuli.

Ja siis arutlesime isekeskis, et on nagu eriti mõttetu kukkuda sisse ntx turvavööta sõiduga ja täiesti kogemata esinevad ka jääknähud.  :S  Või ntx. ei lase sa jalakäijat üle tee – saaksid ilmselt pisema nätaka, aga siis jumala juhuslikult selgub, et sul on aur ka kergelt eelmisest õhtust sees veel ning saad ikka korraliku nätaka.  You’ll never know! Riigikassa muudkui täitub…samas kui täitub, sest kuskohast seda pappi ikka niiväga laekuma peaks kui kestab kurikuulus MaSu.

Kõige selle peale olen ma üliõnnelik, et mul on mõned automaatsed liigutused välja kujunenud.  Nimelt ei saa 99,99%-lise tõenäosusega mitte kunagi mind karistada turvavööta sõidu eest.  Sel lihtsalt põhjusel, et ma ei sõida isegi väravast välja ilma et turvavöö oleks kinnitatud.  Ma ei oska rooli taga istuda ilma vööta.  😀  😀  😀

Telerist käib “aasta saade” Eesti Laul.  Anna kannatus, kuidas nad suudavad selliseid lugusid genereerida.

Minu lemmikud:  Laura ja Urban Symphony.  Ja  rohkem ma seda teemat ei kommenteerigi.  😀  😀

Tänaseks kõik.  Homme ehk saab vähemalt kohvi voodisse.  😉  😉

Lisa kommentaar

