Jalanõude ostmine.


Täna tekkis huvitav arutelu:

Tulenevalt sellest, et ostsin oma pisipõnnile saapad ja tossud ning täiesti kogemata juhtusin ostutšekki lugema… Tavaliselt ma ei loe selliseid “dokumente”.  😀  Ja leidsin siis huvitava teksti (otsene tsitaat pole meeles, seega vabas vormis):

Jalanõudel olevad kaunistused (kivikesed jms) on seal dekoratiivsel eesmärgil ja ei mõjuta kandmisomadusi. Kui klient tahab, võib ta n.ö. kindluse mõttes need kaunistused ise üle kinnitada (liimida vms).

Ühesõnaga, ma olin kergelt hämmingus, et misasja???  :O  Seega kui ma ostan omale mingi übermoekad susskingad ntx suveks, millel on pärlikesi jms staffi, siis tuleb mul kõigi eelduste kohaselt minna ka kuhugi teise poodi, hankida miski hea liim ning minna koju oma sussikesi “tuunima” ???    Naljakas.  😀  😀  😀

Ja siis kuulsin töökaaslaselt, et tema ostis samast poest saapad, millel oli talla all originaalne, läbipaistev, inglisekeelne silt tekstiga “Kontsad on libedad”.

Wtf, ma küsin.  Aga kas millekski on kohe hea sihipäraselt libedate kontsadega saapaid toota w??? Ja kas on olemas ka kontsad, mis meie “eurotalves” (kui põhiline teid kattev ollus on jää) ei ole libedad??

Ühesõnaga, mul tekkis kohe hunnik küsimusi, et mis toimub.  Tootjad/edasimüüjad üritavad tarbijale midagi selgeks teha???  Aga siis mida üldse??  Et tuleks otsida kaupu, millega ei kaasneks kahtlased kirjatükid??  Aga kui minu ostu puhul ilmnes jutuke alles tšekil, siis kuidas ma teada saan, millise kaubaga selliseid nupukesi ei kaasne???

Ühesõnaga, on millest mõelda.  😀  😀

Muus osas kulges päev “omas mullis”  🙂  Ja nii ongi kõige parem.  🙂

Lisa kommentaar

