Aaaarrrggghhhhh!!!!!


Aaaarrrggghhhhh!!!!!

Oh seda lolli inimest, kes eile lootis, et EHK tuleb normaalne päev.  EI OLEGI VÕIMALIK!!!!  :S  :S  :S

Kui üks inimene oma tööd tegema ei hakka, siis ühel ilusal päeval ma karjun tema sealt minema. Ei ole võimalik niimoodi MITTE ÜHTEGI tööd teha.

Nüüd krõbistan looduslikke rahusteid…lihtsalt, et ei peaks kodus kellelegi kallale minema.  Ja ilmselt peaks hakkama selle ravimi nimega mediteerima…”BeCalm..be calm…be calm…”..kui jälle rihma maha viskab.

Ma vihkan seda lipitsemist..otsitakse üles keegi, kelle kõrval saba liputada ja siis ongi kõik jälle megahästi. Miks on vaja ühte tööd teha VÄHEMALT 2 korda??? Kas on nii üle mõistuse palju tahta, et vastaval ametipostil olev isend tegeleks OMA tööülesannetega???

Aga kui läheb ütlemiseks ega ma võlgu ei jää.  Kannatust on vaja …suures koguses!

Ja veel rohkem vihastab mind, et inimesel pole “mune”, et oma eksimusi valjul häälel tunnistada.  Lastakse kellel iganes sujuvalt süüdi jääda teiste silmis ja elu on jälle lill. Ma ei kavatse nüüd pikemat aega enam tema palka välja teenida – tehku ise ka midagi oma raha eest. Neid ämbreid saab küll hulgim olema, aga mul SAVI!

Uhh. Teema lukus.

Aga postkastis polnud mulle täna mitte midagi.  😦  Nii kurb.  😦

Kodus oli õnneks rahu ja rõõm.  🙂

Armastan oma pisipõnni, kes hetkel leidis issi plätu (nr.43), pani selle jala otsa ja nüüd jalutab ringi.  Endaga väga rahuloleval ilmel.  😀

Lapsed on nii andekad ja lahedad!!!  🙂  🙂

One thought on “Aaaarrrggghhhhh!!!!!

Lisa kommentaar

