Tavaline pühapäev.


Arvatagi. Nagu mitmed isikud mulle eile ütlesid, siis päikesest sain täna ainult unistada. Nojahh, mis siis ikka. Seega me ei viitsinudki endid täna õue vedada. No mina ja pisipoja.  Issi ikka käis paar ringi.  A see-eest sain asjalik olla ja kaarte kirjutada. Mind nagu jätkuvalt hämmastab nende inimeste usinus, kes PC-ga tegelevad. Mul isegi nende väheste kaartideag kohati raskusi.  Kuigi need kaardid eeldavad oma tegemiste kirjeldamist, aga PC kaardid on vist lühemate sõnumitega.  No ei tea ja mis ma tühja spekuleerin. Ja seni kuni meil veel MaSu on peamine valitseja, siis ma ei julge seda PC lehte enam avada ka.  🙂

Mehel oli täna rõõmupäev..tegelikult juba eile isegi – sõber Soomest jälle nädalavahetust nautimas. Ja nii nad siis olelesid. Lisaks sai kartulisalatit mõõdukas koguses tehtud.  Eks see ole ikka nii, et mees lubab…ohh pole va, ma teen ise jne. aga lõpuks kannatamatu naine ikka köögis ja ise teeb.  No ei salli ma seda meeste köögis toimatemise stiili. Pärast on vaja köök maast laeni ära pesta.  :S  😀

Ja õhtusöögiks teeme täna perele “ülejala” toitu.  Las söövad küpsetatud vorstikesi kartuliga.  😛  Olen laisk nohh.  😀  Ah mis seal ikka, eks ma tekitan neile boonuseks mõned harju ümbrikud.  Kuna inimesed PK-s hakkasid oma vinkupirukaid propageerima, aga mul pole vinkusid ja kedagi poodi peksta ka ei viitsi. Seega saab “moosipirukaid”.

Olgu, tänaseks aitab.  Loodetavasti tuleb homme asjalik päev, sest ma tõesti ei viitsi oma juhtmeid kogu aeg harutada. Tahaks lihtsalt olla tööinimene ja teha tööd, ilma komplikatsioonideta.  Iseasi, kas meie firmas on sellien asi üldse võimalik.  😀  😀  😀

Lisa kommentaar

