…imeline lollidemaa???


päev möödus lauldes: “…oh sa pime, pime, pime, maailm on imeline…”

No lihtsalt sobib selline teema minu töökeskkonda.

Hommikul sobis hästi laul “Winter Wonderland

Paratamatult ma mõtlen ja see põhjustabki tunde nagu oleksin Alice Imedemaal – kohati ei saa mitte muhvigi aru.  Loogikat pole, vähemalt mitte sellist, millest enamus aru saaks. On ainult ühe inimese “loogika” ja sedagi ei suuda ta meile usutavalt ära põhjendada.

Tiim Kivisaar-Märx-Kelk kommenteerisid täna teemat, et kui on stressirohke töö, siis tuleks tervisespordiga hommikuti, enne tööd, tegeleda.  Hmmmm ja ma tahaks siis kella 6-ks tööle jõuda???  Ise pidasid nad plaani kell 4 Kadriorus kohtuda. 😀  😀

Aga tegelikult ei muudaks see mitte midagi, sest tööl tuleb ikka ja jälle lollusega rinda pista. Ja ausalt ma ei salli endast lollemaid inimesi.  Ok, ma võin teha mööndusi kui ma ei pea nende inimestega päevast päeva vähemalt 8 tundi koos töötama.  Aga antud juhul see nii ongi, et pean juuu!!!!

Kusagil võiks olla pood, kust saaks kannatust osta.  Mul oleks seda hädasti päris mitu vagunit vaja. Sest ma tegelikult ise ka natuke kardan, et mis siis juhtub kui mu viimnegi kannatus otsa saab.  :O

Ja kui sellistest lahedatest poodidest juba juttu tuli, siis olen ise Haapsalus näinud poodi sildiga “Jalgrattad ja vaba aeg”.  😀  Vot seda viimast oleks kohe palju kilosid ostnud, aga kahjuks oli pühapäev ja pood suletud.

…Kui elad oma õue all,

ei tea, mis sünnib kaugemal…

Oh, sa pime, pime, pime,

maailm on imeline…..

Õnneks on homme laupäev.  🙂  🙂  Mõnusat nädalavahetust mulle. 🙂

Lisa kommentaar

